Zo, vandaag maar weer eens even de overall aangetrokken en met de baan aan de slag gegaan.
Was al steeds van plan maar dan was er dit en dan was er dat.
Allemaal leuke dingen hoor daar niet van maar ja je eigen werk blijft dan weer liggen.
Zo was de bodemgesteldheid van het BW een droeve toestand, gaten hier, beschadigingen daar.
Vandaag met superfijngemalen krantenpapier de boel eens lekker aangesmeerd.

Ga nog eens er over piekeren om hier en daar de rail tussenruimte ook dicht te maken want nu moeten de Preiserwerklieden wel erg oppassen dat ze niet struikelen en ze dan hun plastiek beentjes kunnen breken, of nek.
Ook werd het eens tijd om wat aan de lange achterwand te gaan doen.
De kwasten en penselen gepakt, de verfdoos er bij en de eerste probeersels van Panorama Wesselstein staan er op.
Er moeten nog bomen op geschilderd worden, rotsblokken en hier en daar proberen om de glooi?ngen te verbeteren, al zou ik zo 1 2 3 niet weten hoe.
Maar ik ben over het begin niet helemaal ontevreden al zeg ik het zelf maar ik moet wel realist blijven, het kan altijd beter.

Eerlijk gezegd ziet het er op de foto's wel stukken beter uit, dan kunnen we later altijd nog zeggen, gelukkig hebben we de foto's nog.