Bepaalde boards/topics op ons forum zijn uitsluitend zichtbaar voor geregistreerde forumleden!
Wat een werk voor een paar foto's! maar het ziet er schitterend uit. Ik heb bij alle foto's een beetje zitten gokken van wie ze afkomstig waren. Ik kon bij dit stukje baan dus niemand plaatsen. Nu snap ik waarom.
Het probleem is alleen wat moet je er mee als het klaar is .... uuuhh ...... geen idee ..... slopen.
Citaat van: Pierre op 16 april 2013, 10:33:42Het probleem is alleen wat moet je er mee als het klaar is .... uuuhh ...... geen idee ..... slopen. Nee Pierre, we gaan niks slopen. Tenzij je zit te springen om een tunnelportaal en een stukje kurk. Misschien leuk om iemand anders een diorama te laten maken die op jouw module aansluit. Na veertien jaar heb je een aardig baantje.
Ehmmmm Pierre ga je nu voor de volgende fotowedstrijd weer een nieuw diorama maken??Aangezien we toch nog meer fotowedstrijden gaan houden gheghe
Echter, een dergelijk diorama is wel een mooie optie om al je locs op te fotograferen en er een album van te maken.Eenmaal gereed kan de diorama richting milieustraat.
Ik zou het diorama zeker niet wegdoen, je kan het nog weleens ergens leuk voor gebruiken.
Inderdaad al leuk om alle loc's er op te zetten en te fotograferen, ben je voorlopig ook wel even zoet mee denk ik.
Wel een heel goed idee. Nu mijn baan voorlopig in stukken ligt, en ik wel mee wil doen aan de volgende wedstrijd. Moet ook maar een diorama gaan bouwen.
Citaat van: rvdk65 op 19 april 2013, 14:47:54Wel een heel goed idee. Nu mijn baan voorlopig in stukken ligt, en ik wel mee wil doen aan de volgende wedstrijd. Moet ook maar een diorama gaan bouwen.Dan moet Tom wel eerst vertellen wat het volgende thema wordt. Ik zit er heel nieuwsgierig al op te wachten.
Ik ga er volgende week eens lekker over nadenken en inspiratie voor opdoen.Denk wel dat ik dan op de juiste plaats zal zijn om een onderwerp te bedenken.