Buit Houten 10-03-2018:
Ik dacht dat ik al weer aardig opgeknapt was nou …. niet dus! Ik liep om een uur of 11 met dik zweet op mijn voorhoofd te tollen op mijn benen over de beurs.

Heb in het restaurant even een broodje gegeten en om 11.30 zat ik al weer in de auto op weg naar huis.
Ik heb maar één hal af kunnen werken in sneltreinvaart maar toch wel weer heel wat leuk spul bij elkaar gesprokkeld. Wat heb ik zoal kunnen bemachtigen.

• Een loopkat overspanning (incompleet maar altijd bruikbaar)
• Twee oude en drie nieuwe schuimplaten met steentjes motief ( daar wil ik het laatste stuk arcade muur mee gaan maken en een brug).
• Div. personeel voor in de nieuwe locloods.
• Tandwieloverbrenging met een grote vertraging
• 2mm leds in drie kleuren.
• 10 drukknopjes en 10 schakelaartjes.
• Een vertragingsmotortje (draait heel langzaam en is heel sterk) voor de kolenkraan in de BW. Ik heb de constructie met de breinaald nog liggen.

• Twee Fiatjes 600
• 10 brauwe 2mm knipper-leds.
• Een reclame looplicht. De 8 leds gaan na elkaar aan en blijven een tijdje branden … gaan dan uit en beginnen weer van voor af aan. Op de blokjes kan je denk ik wel een eigen naam maken.
• Twee 20-delige stekkertjes (Je kan ze op maat knippen).
• 4 plaatjes met “damwand” voor in de haven.
• 6 simpele stootblokken van Jouef. Die sloop ik van de rails af en plaats ze (geschilderd) in de locloods.
• 2 Schoorstenen. Die met het huisje er aan heeft ook een rookgenerator (misschien werkt hij nog wel?)
• Een watertoren (weet nog niet wat ik er mee moet)
• 2 Brandweerwagens. Daar heb ik wel een plannetje mee. Namelijk een brandend huis project.
• En als laatste liep ik nog tegen een Pola kraan aan. Altijd leuk al is het maar voor onderdelen.
Zo … vannacht maar eens even lekker slapen en morgen zien we wel weer verder. Ontraxs heb ik maar afgeschreven voor dit jaar.