Weer aardig gescoord in Houten. Het was er niet zo druk als anders en ik kon dus lekker overal rondneuzen. Waaruit bestaat vandaag mijn buit:
*Als eerste een Pullman wagon (daarmee heb ik nu een lotje van 4 wagons compleet)
*Een doosje met een negental mannekes voor het LGB gedoe.
*Een motorfietsje (ik weet niet of ik er wat mee kan)
*Vier maten plastic letters
*Drie zakjes met wat frutsels voor de rommelbak
*20 grote led’s
*Het 2e ophaalbruggetje (kan ik mijn oversteek maken naar de camping)
*Beetje krimpkous
*Compleet in elkaar gezet tjoek..tjoek geluidje met luidspreker.
*Werkkeetje
*Twee bootjes op een tailer
*Lijkwagen (nog schilderen) en twee volgwagens plus een handje vol droevige mensen met kist en krans.
*20 lantaarnpaaltjes met led's
*Groepje tenten met twee zonaanbidders.
*Een personen auto en twee Mercedes busjes. Het was de bedoeling om van één van deze busjes een Van Gend en Loos auto te maken maar ….. toen liep ik tegen een Artitec modelletje aan. Zonder vooras en zonder verpakking maar wel voor een klein prijsje. Nou zet ik nooit mijn auto’s in de verpakking op mijn baan dus kan ik daar helemaal niet mee zitten. Er zitten ook geen spiegels en nummerplaten bij maar ik zal eens Artitec mailen of daar een mouw aan te passen is.

De koe bij de horens gepakt en een bus vooras uit de rommelbak pas gemaakt en alle wielen zwart geverfd. En zie daar … iets meer profiel dan de achteras maar dat valt niemand op …. ik ben er blij mee.
Ik heb gezien dat de rode streep hier en daar ook een beetje weg is en het dakje een kiertje heeft. Door het ontbreken van de verpakking heeft het Dafje denk ik een beetje klem gezeten met vervoer.