Bezoek ook de Facebook paginavan H0 Modelspoor Forum.
Há een bootje! Maar, ik denk dat als die schoorsteen op je viskraam zit, je een camping in elkaar gaat zetten.
Mooi spul weer Pierre, ga je weer een boel plezier aan beleven, komt er ergens een stukje camping op je baan?
Pierre, waar ben je nou weer tegenaan gelopen!? Welke schaal is dit en rijdt dit echt of is dit een show-collectie?
zo tet zien is het schaal 1:22,5, LGB dus, daar is die otto ook bekend,
Hallo Pierre, ik heb wel 6 rechte rails voor je in de aanbieding hoor.
Het rijdt echt Wim. Het is een LBG setje. Er zitten nog wat rails bij. Een paar bochten en een wissel. Als ik er nog een paar rechten bij kan vinden is het genoeg voor een "klein" diorama. Jij had het over grotere maten dan H0 nou .... dit is ook groter
Citaat van: Pierre op 28 februari 2014, 20:52:16Het rijdt echt Wim. Het is een LBG setje. Er zitten nog wat rails bij. Een paar bochten en een wissel. Als ik er nog een paar rechten bij kan vinden is het genoeg voor een "klein" diorama. Jij had het over grotere maten dan H0 nou .... dit is ook groter Gut Pierre, ben je me wéér voor! Ik zit nog in de 1:48-ontwikkelfase en jij hebt de spullen alweer in huis. 1:22,5 dat worden forse Preisertjes... Ken en Barbie?Wordt zeker een nieuw draadje dat ik ga volgen.
Spannend Pierre, het wordt dus een werkproject? Het zal in een grotere schaal wel anders werken zijn ,denk ik.
Leuke aanwinst Pierre, ik ben zeer benieuwd wat je daarvan gaat maken.Deze foto heb ik gemaakt op eurospoor. Misschien een inspiratie voor een leuk diorama? ( ook voor Wim )
Perre onderstaande foto was OOIT een otto
Begin maar gauw Pierre, kan niet wachten op het resultaat
en de rest van de rails zijn nog niet droog