Auteur Topic: Iedereen is een beginner  (gelezen 6296 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Iedereen is een beginner
« Gepost op: 1 september 2020, 16:30:02 »
Iedereen is een beginner
De meest doorgewinterde modelspoorders op ons forum zijn ooit begonnen met een startsetje van Fleischmann of Märklin dat gekocht werd met geld van een krantenwijk of gekregen op een verjaardag. Sommigen zijn gezellig doorgegaan met hun treinen-hobby of hebben de draad jaren later weer opgepakt... en bij anderen verdwijnen alle treinspullen in een bananendoos op zolder.

Hobbyisten die net zijn begonnen of overwegen (opnieuw) te beginnen: laat je vooral niet afschrikken door de modelbouwers die de meest fantastische dingen laten zien, maar laat je hooguit inspireren. Of je nou begint met een ovaaltje op een stuk spaanplaat, je weet niet hoe te beginnen of je loopt vast in een ingewikkeld sporenplan: stel je vragen!
Bij ons op het forum bestaat er geen verschil tussen beginners en gevorderden (uiteindelijk zijn we allemaal beginners) en doen we hier ook niet aan beter of minder dan de ander; iedereen is hier gelijk en even welkom. Dus kom op met je berichten en stel je vragen. Domme vragen bestaan niet en bedenk dat de vraag die jij stelt, vaak ook antwoord geeft op vragen van anderen.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)
The following users thanked this post: Hans van Loon

Offline Jacques van Houtert

  • Kruier
  • *
  • Berichten: 8
Re: Iedereen is een beginner
« Reactie #1 Gepost op: 5 juli 2021, 17:48:54 »
Begrijp ik goed dat mijn vraag inmiddels gepost is?

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Iedereen is een beginner
« Reactie #2 Gepost op: 5 juli 2021, 19:15:24 »
Hangt er een beetje vanaf welk bericht je bedoelt.
Op bovenstaand tijdstip heb je 4 berichten geplaatst.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)