Kleine updateHet is niet veel maar tussen de bedrijven door heb ik nog een paar kleine vorderingen gemaakt.
▲ Ik heb de zijkant (zeg maar de zichtkant) van de brouwerij vastgeplakt.
▲ Die zijkant moest vastzitten om het schuine dak erin te passen. En op die manier krijg ik gelijk een beetje beeld of het ergens op lijkt. Die muur aan de kopse kant heb ik er wel weer uit moeten halen, anders kom ik met mijn grote kolenschoppen nooit meer bij dat interieur.

▲ Een ander dingetje is de aan- en afvoer van spullen: zakken met grondstof om bier te brouwen kunnen via deze ingang naar de brouwerij, maar die vaten met bier moeten er ook weer uit. En het lijkt me niet geloofwaardig als dat ook hier gebeurt.
▲ Er moest dus nóg een laadperron bij komen met een doorgang waar de vaten bier uitrollen. Beetje lui heb ik een portaal van een locloods gebruikt omdat de bakstenen dezelfde maat hebben. Maar de bouwstijl van deze doorgang en de bouwstijl van het gebouw lijken niet echt bijelkaar te passen.
▲ Dus heb ik het zaakje weer losgetrokken en een nieuwe doorgang gemaakt. De bakstenen zijn wel een tikkie kleiner, maar ik denk dat de rest beter past bij de rest van het gebouw. Er komt een rolluik in de opening en als ik ergens nog wat energie kan vinden misschien zelfs een interieurtje.
▲ Voor de beeldvorming heb ik het zaakje even tegen elkaar gezet. Jullie moeten
@de kieren en naden dus even voor lief nemen.
Tot zover even.