Dank heren,
De "puzzel" is haast niet meer te herkennen.
Twee spellen in één: zoek de puzzel en maak de puzzel.

Ik ben nog druk aan het schuiven met de spullen die ik heb en de beperkt ruimte. 
Hee, is dat niet precies waar het ook
in dit spel om gaat?

. Dat moet op te lossen zijn
Je hebt het tempo er lekker in! Zijn dat kant-en-klaar arcade bogen of heb je die zelf gesneden?
Ik wilde inderdaad wat vaart maken, dus deze arcade bogen zijn kant en klaar van Noch. 111 strekkende centimeters voor 20 euri bij Conrad.
Overigens zijn bij daglicht de stenen me nog net wat te rood, en de voegen nog te licht grijs. Er gaat dus nog een zwarte wet wash overheen.
Nu heb ik nog wat grijs gemengde verf over, dus meteen maar het viaduct in elkaar zeten en op kleur brengen.
Naast luxaflex latjes, levert IKEA ook nog wat balkjes van een voormalig houten afdruiprekje. Prima om 'betonnen' liggers mee te maken voor het viaduct

Deze liggers worden domweg onder het dek van het viaduct geplakt. Er komen ook nog twee van dezelfde balkjes langs de zijkanten.

Een beetje op kleur brengen, en dan lijkt het al heel wat.

Verder zit ik nog te denken aan een geruststellend aftelklokje tijdens het puzzelen. Ik ben wat aan het pielen met een 4-cijferig segment LED schermpje aangesloten op een Arduino...

Op zo'n schermpje kan ook andere nuttige info komen te staan (voor zover dat mogelijk is met zo'n schermpje).
Rob