Auteur Topic: Verlichting  (gelezen 36817 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Johan

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.121
  • Thanked: 7 times
  • Geslacht: Man
  • Oude-Tonge Zuid-Holland
Re:Verlichting
« Reactie #75 Gepost op: 7 juni 2011, 08:31:58 »
Beste Bram,

Het ziet er schitterend er uit, ook de led verlichting in het huis is heel mooi gedaan. Ben benieuwd naar het vervolg!

Ze komen nu wat fel over maar dit zal aanzienlijk minder worden wanneer het een en ander tussen de sporen kom te liggen qua scenery aankleding. (minder reflectie)

Beste Riny,
Ik weet niet of de verlichting het te fel is. ?s Avonds heb ik veelal een webcam van een Duits station op mijn beeldscherm er bij staan. Het licht van het perron komt dan ook zeer fel over!

Met groet,
Johan
Marklin, M-rails, Analoog, Tijdperk III

Riny

  • Gast
Re:Verlichting
« Reactie #76 Gepost op: 7 juni 2011, 08:40:59 »
Beste Johan,

Mogelijk dat ik het ervaar als te fel omdat hier weer het verschil, foto of live, toch in vele gevallen anders overkomt.
Daarbij is, het geen ik aangeef, niet altijd een geschreven wet dat iets werkelijk zo zou zijn.
Alleen mijn eerste indruk in deze was het geval, maar dit zal gecompenseerd worden met een verder aankleding van het gehele complex.
Heb de indruk dat weerkaatsing ook een rol meespeelt en ik daar vervolgens hiermee voor mijn beurt spreek/uit. (heb ik wel eens vaker last van  :D ;))

Het neemt niet weg dat het een prachtig geheel is geworden waar Bram trots op mag zijn.

Offline Johan

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.121
  • Thanked: 7 times
  • Geslacht: Man
  • Oude-Tonge Zuid-Holland
Re:Verlichting
« Reactie #77 Gepost op: 7 juni 2011, 09:07:41 »
Het neemt niet weg dat het een prachtig geheel is geworden waar Bram trots op mag zijn.

Geen discussie mogelijk!!

Groet,
Johan
Marklin, M-rails, Analoog, Tijdperk III