Vandaag een mooie dag om het water in de haven te gieten.
Eerst een afbakening zetten met een strip van aluminium, deze met 3 kleine schroefjes vast gezet en de kant waar het water tegen komt bewerkt met een losser.
Nu maar hopen dat de strip ook los zal komen, ga er wel vanuit want vandaag is er de Passion in Dordrecht en de man waar het omgaat zal me wel gehoord hebben.
Die heeft in het verleden wel meer wonderen verricht.
De rand van het water tegen de strip eerst nog even gevuld met een beetje Modpodge zodat er niets tussen door kan lekken.

Vervolgens de epoxy en harder met elkaar gemengd, rustig roeren om geen bellen te krijgen en dan de boel er maar in
flikkeren gieten.
Gelijk weer een heel ander gezicht, mooi mooi die spiegeling, zal wel later minder worden als er wat meer beweging gaat komen in het water.

Het water moet wel overal goed de boel opvullen, ook onder de steiger.
Met een lange kwast de boel een beetje verdelen, het loopt wel aardig uit zich zelf uit maar ja, beetje hulp kan er wel voor zorgen dat het goed wordt verdeeld.

Ik had wel verwacht dat het niet voldoende zou zijn, morgen nog wat er bij halen en dan een 2e laagje er overheen.
Dan komen de details ook wat meer in het water te liggen.
Mijn ega vind het wel voldoende zo, ze zegt dat het eb is, tja kan maar ik vind wat hoger toch wel mooier en anders ligt later de dekschuit ook niet diep genoeg.

En waar gewerkt wordt gebeuren ongelukken, is er toch iemand het water in geflikkerd en kan zich ternauwernood vast houden aan een olievat.