Op advies van de geneesheer uit de pijnpoli moet ik eigenlijk een beetje rustig aan doen.
Dan ga je op een stoel zitten en plannen maken.
Als je plannen maakt wil je ze ook uitvoeren en gaat het kriebelen in de vingers.
Paar dagen beetje bij beetje de achterkant voorzien van wat xps plaatjes.
Snijden ging redelijk, rustig aan insnijden en dan breken.
De boel een beetje opbouwen zoals ik het in gedachte heb, achter het klooster komt nog een stuk met druivenranken.
De rivier moet een beetje in het niet verdwijnen, tussen wat rotsen en glooiende bergdelen verdwijnt de rivier uit het zicht. Dat is tenminste uiteindelijk de bedoeling.
Verder een oude mijn-ingang gemaakt in het verlengde van de houtopslag. Dat moet nog voorzien gaan worden van een afsluitbaar hek zodat er geen jonge voetballertjes de mijn kunnen ingaan en het risico lopen om te verdwalen.

Er moet nog een oud stukje rail in komen en de wagon zal ook nog wel wat te verduren krijgen om er oud en iets gesloopt uit te gaan zien (kijk wel een beetje hoe ik er zelf uit zie. :-)) en verder komt er natuurlijk nog het nodige aan ongerept groenwerk.

Het smeren met de Sculptamod gaat minder lekker, de schouder word te veel belast. Dat zal nog wel een beetje last gaan geven.
Zelfs een locje is er bij gaan liggen.

Klein overzicht van wat er nu is.

Van de week ook de treintjes weer eens een uur rondjes laten rijden, gaat wel wat beter maar de haperingen op de wissels is er nog steeds.
Zal eens kijken of het mogelijk is om er een wagon achter te hangen met stroomafnemende wieltjes die dan aan het locje gekoppeld kunnen worden.