Update:
Ondertussen heeft de bioscoop zijn 2e laagje getamponneerde verf gehad. Alles lekker gedekt nou het ziet er voor mij acceptabel uit. Net een ruw met cement afgesmeerde muur die al menig keer in de verf gezet is.

Het bord boven de ingang werd vroeger met de hand geschilderd en ik had daar een zwart-wit exemplaar van. Ik heb de kleurpotloden van mijn kleindochter ter hand genomen om er verandering in aan te brengen. Nog een bruin randje en dan kan hij tegen de gevel.

Na een tip van Wim (nogmaals bedankt voor deze goede tip) ben ik ook maar eens even langs de Hema gelopen en heb daar voor 4 euro een hele stapel letters (eigenlijk voor een letterbord) gekocht. Ik kwam daar ook nog een velletje plakletters tegen en die heb ik ook maar meegenomen.

Gelijk maar de koe bij de horens gevat en begonnen aan het naambord voor op de bioscoop.

De letters zijn best flink aan de maat … 19 mm. Voor mij is dit prima.

Tijdens het drogen van de verf ben ik begonnen aan twee schijnwerpers om het naambord te verlichten. Ik gebruik hiervoor twee vooruit schijnende 3 mm leds en een rietje.

De zwarte verf is droog dus naambord afwerken.