Gister even geen zin gehad in herrie en puinzooi door zagen e.d.
Maar!!! er moet wel wat gedaan worden om mn dagelijkse rust in mn hoofd te krijgen.
mn werk brengt soms mee dat de hectiek van de dag wat na suddert en dat gaat er alleen uit met iets anders doen :-)
Ik heb dus maar een begin gemaakt in iTrain om het baanplan in te tekenen. Vervolgens de blokindeling, magneet artikelen en de terugmelders te bedenken. Hiervoor heb ik in Excel een tabel gemaakt met de benodigde adressen en de locaties. Hiermee kan ik vervolgens heel simpel iTrain programmeren zonder steeds op een tekening te hoeven kijken.
Ik weet dat hier iTrain aanbidders zijn, toch
@iTom ?

dus misschien nog wat tips? Ik ga weer rijden op posities. De station blokken krijgen 2 melders, allebei de helft van het blok, de rij sporen 1 melder.
Verder heb ik bij Conrad wat rollen draad besteld voor de terugmelders aan te sluiten. ik verwacht dat vandaag of morgen binnen en kan dan verder met aansluiten. Vind het wel netjes om alle soorten signaal in de zelfde kleur te maken. Bij mn vorige baan had ik van alles door elkaar. Als je na een jaar een storing hebt is het lastig zoeken....
Vrijdag ben ik ook even in Houten, misschien zie ik een aantal van jullie nog even bij een bak koffie?