Je hebt weer goed je best gedaan Wim. Het begint steeds echter te lijken. Ik vind dat tegeltjesplakkaat echt een super vondst. 
Dankjewel
@Pierre!
Dat bankje misstaat daar ook helemaal niet. 
Daar ga ik over nadenken: als het bankje door de deuren of de ramen in het zicht blijft dan laat ik de heren daar zitten.
Tussendoor een kleine
update.
Ik probeer het interieur verder af te werken omdat ik langzamerhand het stationsgebouw wil dichtbouwen. En dat moet ik niet te snel doen anders kan ik er met mijn kolenschoppen niet meer bij. Ik denk dus dat ik eerst de achtergevel vastzet op de grondplaat, zodat ik de hoogte van het perron kan bepalen en kan uitvogelen waar de trappen precies gaan uitkomen.
Maar ik moet eerst nog verder met het interieur van het stationsgebouw.
▲ Het middelste gedeelte van de stationshal blijft open en daarom ben ik een constructie aan het maken waar links en rechts muren op rusten.
▲ En aan de onderkant van die contructie de plafonds met verlichting en daar weer bovenop de vloeren van de ruimtes erboven, die gelijke hoogte houden met het perron. Wat ik in die ruimtes ga maken aan weerszijden van de stationshal daar ben ik nog niet uit. Het kan best zijn dat ik de ramen zó vuil maak dat je er bijna niet doorheen kunt kijken en dat ik het interieur overlaat aan ieders fantasie.
▲ Die zuilen heb ik iets naar voren geschoven zodat ze volop in het zicht komen en niet in de weg zitten bij de deuren van de hoofdingang.
▲ De stijl van deze constructie komt weer terug bij de bogen aan weerszijden van het stationsgebouw.