Ik ben nog even beziggeweest met aanmodderen.
▲ Voorlopig wordt dit denk ik de indeling van het dak. Ik had er natuurlijk wat van die grote tanks op kunnen zetten, maar dit fragiele dingetje kan natuurlijk ook.
▲ Af en toe zet ik het spul op de plaats om te zien of het een beetje bij elkaar past. Links de fabriek en rechts het gebouwtje dat een soort van verbinding moet worden tussen deze module (2) en de naastgelegen module (3) waar straks de kolenmijn z’n plek gaat vinden.
Goed gezien (ik zal jullie voor zijn) dat smalspoor-vakwerkbruggetje staat wel erg scheef, maar dat komt omdat het spul er nog los in ligt. Het smalspoor komt er pas in als deze twee gebouwen op hun plek staan.
Dat draaischijfje daar moet ik trouwens ook nog mee aan de gang omdat-ie nu ei-vormig is en dat draait lastig.
▲ Omdat de gebouwen van de steenkolenmijn dezelfde gebouwen zijn als uit het pakket van Kibri H0 Kolenmijn Herbede 39846i, heb ik die stijl doorgevoerd naar dit gebouw.
Zie ook: Steenkolenmijn 2.0
▲ Er zit natuurlijk nog wel wat werk aan die gevels: verf, buizen, pijpen en beugels. Maar ik ben -voor de kijk- vast even aan het bekijken of ik de raampartijen wit met pisbakgroen maak of helemaal grijs.
Zeg het maar.