Auteur Topic: Bijeenkomsten forum  (gelezen 3487 keer)

rdatema

• Gast
Bijeenkomsten forum
« Gepost op: 9 september 2015, 11:54:39 »
Als nieuweling:

Zijn er bijeenkomsten bij/door forumleden ? In een vorig leven vliegerden we veel (buggy, strand, grote vliegers, springen, slepen, etc etc) en daar organiseerden een aantal enthousiastelingen af en toe een avond waar onder het genot van koffie/thee wetenswaardigheden uitgewisseld werden, tips gegeven/ontvangen werden, etc, etc...

Offline Wim Corduwener

• Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Bijeenkomsten forum
« Reactie #1 Gepost op: 9 september 2015, 12:25:39 »
Dag Roelof,
Als je kijkt op Beurzen en evenementen dan zul je daar onderwerpen vinden waar forumleden elkaar regelmatig treffen.
Groet,
Wim
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Semantha

• Moderator
  • Super Modelspoorder
  • Geslacht: Vrouw
  • I didn't choose photography, photography chose me!
    • Van der Kuijp Photography
« Reactie #2 Gepost op: 9 september 2015, 13:59:07 »
Roelof ik weet niet waar je woont, maar mocht je in de buurt wonen ben je altijd welkom hoor  ;)
Fotografen met passie.

rdatema

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 9 september 2015, 15:21:56 »
Semantha, heb mijn profiel bijgewerkt, zag dat het onzichtbaar was. Woon dus in Noordhorn, niet gek ver van Wolvega vandaan.

Vandaag van een collega locje, rails, maar ook 2 elektrische wissels gekregen. Met draadjes   :(.... Ga maar eens zoeken op vriend google, maar denk dat ik graag tips en suggesties ontvang. Wellicht dat ik een keer met wat spulletjes in de kofferbak jullie kant op rijdt...

Offline Rick

• Super Modelspoorder
  • Geslacht: Man
    • Rick's Modelspoorweg Blog
« Reactie #4 Gepost op: 9 september 2015, 21:38:13 »
Je ban altijd welkom Roelof
2 rail, tijdperk eind III, Thema... niet echt wat ik maar voor handen heb.