Kleine updateTussen de bedrijven door ben ik nog even bezig geweest met de kademuur en het viskottertje.
▲ Her bootje leek wat hoog in het water te liggen, waardoor de verhoudingen niet helemaal leken te kloppen.
▲ Nu had ik kunnen verzinnen dat het laagwater was, maar ik heb er toch maar een reep afgezaagd, waardoor ze een wat meer natuurlijke diepgang heeft gekregen. Voor dat halfronde ding voor de mast ga ik nog iets anders verzinnen. Ik vind het een beetje te fors zoals het er nu bijstaat.
▲ Verder ben ik bezig geweest met de kademuur en heb ik met een spuitbus primer van de Action een eerste laag aangebracht. Dat was niet zo slim, want die primer heeft een deel van de stenen weggevreten.

▲ Bij de brug heb ik er maar meteen een laag donkere wetwash overheen gesmeerd om te zien of het nog te redden is.
▲ Ik denk dat de schade meevalt.
▲Het dukdalfgebeuren heeft ook een eerste laag, net als het water.
▲En ik was toch bezig, dus romp maar vast war verf gegeven. het witte deel daar moet nog van alles aan gebeuren dus waar wacht ik nog even mee.
▲ Dan ga ik me nu verdiepen in boegklampen, kikkers, bolders, katrollen en verstaging.