Eindelijk maar weer eens een update van de baanbouw,de bouw ligt bepaald niet stil,maar door de drukte van m'n werk kom ik er niet toe om actief te zijn op het forum. maar nu lekker 2 weken vakantie gehad en fijn met van allerlei projectjes bezig geweest.

Ik heb onlangs m'n BR120, de Taigatrommel een grote revisie beurt gegeven. In een stammetje rijtuigen heb ik verlichting gebouwd. Ik heb gebruik gemaakt van het nieuwe verlichtingsprintje van Martin Domburg, Krois stroomvoerende koppelingen en het geheel aangesloten op de decoder van de trekkende loc, met een mooi resultaat
Ondertussen een nieuwe wisseldecoder gebouwd en nieuwe wissels en blokken aangelegd tbv het rangeer gebied en alles in de Raptor ingevoerd.
ook ben ik al een poosje bezig met het solderen van msd leds, maar dat is nog en heel klusje want dat is wel erg klein.
Ook de scenery begint aardig vorm te krijgen, heuvels beginnen te groeien, perrons zijn in aanbouw, gebouwen worden gebouwd en op hun plaats gezet.
Nieuw materiaal is er ook weer op de baan verschenen. er is een nieuwe Marklin V60 MFX soundloc bijgekomen, met een paar jet knikketel wagens op sleep en ook is er een derde Ludmilla bij gekomen, ditmaal een marklin MFX soundloc. vlnr Roco, Marklin, Piko.

Verder moet er deze week nog een marklin V100 binnenkomen, een opknappertje zodat ik wat kan gaan experimenteren met weatheren.
Zo zien jullie maar, buiten m'n werk zit ik bepaald niet stil.