Pierre zo duur zijn die servotjes ook weer niet, en een OC32 zijn ook de kosten niet en kunnen 32 wissels op, ehh volgens mijn info dus.
En ik heb ook bergen wissels met aandrijving en die wilde ik er zelfs afslopen tzt,
Ik zit nu eigenlijk met een ander dilemma, heb ergens op een forum een baan gezien die wel 2 meter de licht in ging met bergen enzo, dus vroeg ik mezelf nu eigenlijk iets af, ik wil voor de canon slingeren en er ook boven op rijden, maar bergen hebben ook wel wat, zou ik bergen kunnen maken in een amerikaans landschap, en hoe daar mag je die bergen maken ook, en hoe kleed je de achterkant aan je moet wel in de berg kunnen komen lijkt mij, dus moethet niet tegen de muur aan worden gebouwd lijkt mij. en wat en hoe doe je het met blokbeveiliging in die berg, of maak je van 1 bergspoor een heel blok :s
ik zit dus nog steeds een beetje te denken en te klooien hier, ik weet nu wel dat er in het midden maar 1 druppel komt daar kan ik namelijk op de grond een lusmaken voor mijn LGB baan zonder dat ik er last van heb tijdens het staan/lopen.
word vervolgt