Auteur Topic: Stoffering voor het interieur  (gelezen 1786 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.848
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Stoffering voor het interieur
« Gepost op: 24 november 2013, 19:31:55 »
Ik vind eigenlijk dat de meeste bouwpakketten maar weinig doen met de stoffering van het interieur; meestal zit er een velletje papier bij met een slechte opdruk van gordijnen en vitrage, maar je kunt duidelijk zien dat het voor de meeste fabrikanten een sluitpost is.
Tsja, dan ga je toch lekker zelf aan de slag?


Gordijnen, bijpassend behang en schilderijtjes voor aan de muren. Die televisie wil ik maken met een verlicht testbeeld (tv met een ledje erachter). De tegeltjes komen in mijn slagerij.


Idem maar dan met een De Gruyter interieur, een vloer en een drankrek. De poster met een exploded  view van een varken komt in mijn slagerij.

Voor wie dit eens wil uitproberen op hogere resolutie:
eerste afbeelding
tweede afbeelding
Spreekt voor zich dat uitprinten op een laserprinter aanzienlijk scherper resultaat oplevert dan een inkjetprinter.


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Stoffering voor het interieur
« Reactie #1 Gepost op: 24 november 2013, 20:55:22 »
Dank je Wim. Nooit weg een paar gordijntjes ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/