De lampen voor de binnenplaats laat ik nog even zitten. De beurs is nu toch wel echt leeg. Eerst maar verder met het bouwen van de stad.
De stadsplaat heeft een kartonnen laag gekregen en een verfbeurtje. De twee uitneembare stukken heb ik even op hun plaats gelegd, want die moeten natuurlijk nog wel passend zijn. Aan de onderkant (niet te zien op foto's) zitten verflatjes, zodat ik de delen rustig kan laten zakken en ze op gelijke hoogte met de plaat moeten komen.
Bij het naderen van de stad - te herkennen aan Grand Hotel Hookyville - daal je naar beneden naar een grote kruising. Als je daar rechts gaat, rijd je een laan in met in het midden een groenstrook met bomen. Wie hier rechtdoor gaat, rijdt af op (de module met) de stijgende weg. Die moet je er dus nog achter denken.
Vanmiddag krijgt de dalende weg aan het begin nog een kleurtje. Het hotel ligt verhoogd en krijgt aan de voor- en zijkant wat parkeerplaatsen. Voetgangers kunnen aan ??n kant van de weg omhoog of omlaag lopen. Van vooraf gezien is dat links. Rechts komt geen voetpad.
Onder het hoge deel van de weg loopt een guur tunneltje, decor voor zaken die het daglicht niet kunnen verdragen, :lol:
Aan de onderzijde en linkerzijde van het middenblok is ??nrichtingsverkeer. Je kunt hier dan wel invoegen waar de dalende weg vlak wordt, maar andersom kun je er niet in. Zo heb je een enorm brede laan en dan heb je weer een smal stukje weg.
Foto's dan maar.
Luchtfoto:

Preiserview als je op het hoogste punt voor de stad staat:

Zicht op het blok. Links zie je dus dat stukje ??nrichtingsverkeer:

Uitzicht op de zijkant, al is dat straks ook je uitzicht als je op een van de sporen rond Hookyville staat. Links het gure tunneltje en iets daarboven het hotel. Rechts bij de keukenrol zie je nog de daken van het pandenblokje van drie.

Mvg,
Martin