Auteur Topic: De bouw van Hookyville  (gelezen 443070 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #675 Gepost op: 3 augustus 2014, 17:22:51 »
Eindelijk weer eens wat gedaan aan de baan. Of liever gezegd: aan wat scenery. Dingen die je buiten in de tuin of naast de terrasdeuren prima kunt doen. Op een verhoging in de stad bevindt zich Grand Hotel Hookyville. Maar daar moet natuurlijk wel het nodige gaan gebeuren.

Eerst maar een houten ondergrond gezaagd en daaroverheen nog een laagje karton, zodat de ingang van het hotel aansluit op de weg. Dan krijg je dus dit te zien:



Daar blijf het dan niet bij. Links langs het hotel loopt een smalle weg naar de achter het hotel gelegen parkeerplaats. Via de achteringang kun je ook met je bagage naar binnen. De parkeerplaats zelf komt niet in beeld, want daar bevindt zich de muur van de kamer. Die parkeerplaats mag je er dus zelf bij denken. De roodoranje achtige stroken zijn de wandel-/voetpaden. Mogen nog wel wat verweerd worden, al houdt dit hotel wel van nette paden. Alles ligt nog los, vandaar dat het misschien wat gek oogt. Stoepranden zijn al gemaakt, maar die moeten ook nog bevestigd worden. De plekken waar het pad niet loopt, worden voorzien van gras en een klein terrasje. Aan de voorkant komen verder nog gaslantaarns (de eigenaar houdt van nostalgie) en masten met vlaggen van diverse landen. Bij de ingang van het hotel moet nog wat op dat rechthoekige vlak komen. Ben daar nog niet helemaal uit. Nu is de verf aan het drogen, morgen weer verder. Overigens wil ik de tegels rond het hotel (de bodemplaat) nog wel dezelfde kleur als de wandelpaden geven.




Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline GéJé

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.672
  • Thanked: 52 times
  • Geslacht: Man
  • Gert-Jan
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #676 Gepost op: 3 augustus 2014, 20:22:15 »
Prachtig gebouw Martin,
Mooie uitbreiding van je stad.

Groet, Gert-Jan


Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.850
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #677 Gepost op: 3 augustus 2014, 21:45:07 »
Zo klein en toch zo gedetailleerd. Knap werk!
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #678 Gepost op: 3 augustus 2014, 21:59:18 »
mooi werk Martin. ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Semantha

  • Moderator
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 2.312
  • Thanked: 69 times
  • Geslacht: Vrouw
  • I didn't choose photography, photography chose me!
    • Van der Kuijp Photography
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #679 Gepost op: 3 augustus 2014, 22:24:37 »
Martin wat een prachtig hotel heb je gemaakt!! Een pronkstukje op je baan straks!
Fotografen met passie.

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #680 Gepost op: 6 augustus 2014, 14:52:32 »
Kleine update van het hotel plus de omgeving. De verhoging waarop het hotel komt te staan, is gerealiseerd. Het pad om het hotel heen heeft nu dezelfde kleur gekregen als de wandelpaden. Moet nog heel licht verweerd worden. De eigenaar zorgt namelijk dat het dagelijks schoon wordt gemaakt. De schilders zijn wel wat uitgeschoten, maar dit wordt straks gecamoufleerd door groen.

Het groen geverfde gedeelte wordt ingezaaid met gras. In de tuin aan de voorkant komen nog een paar gaslantaarns en vlaggenmasten met vlaggen van diverse landen. Er zal nog een terrasje komen en we sluiten ook niet uit dat er nog een paar hotelgasten in het gras gaan liggen zonnen. Voor de veiligheid komen er nog wel hekken, want we kunnen niet het risico lopen dat er iemand aan de voorkant naar beneden valt en op het voetpad dat daar in een steeg ligt, te pletter valt. De muren van de verhoging staan al klaar om vastgezet te worden. Die op de kopse kant zit al vast. Dit is meteen het aanzicht voor iemand die straks de baan bekijkt. Natuurlijk komen er straks ook gasten met koffers en dergelijke, want met preisers erbij gaat het natuurlijk wel meer leven.

De verhoging is aan de achterkant deels open (dat deel staat tegen de muur van de kamer), maar dat geeft me de mogelijkheid om het draadwerk van de verlichting vast te knopen.




Hotel weg en drie led-lampjes zichtbaar. Als dat genoeg licht geeft, laat ik het verder zo. Anders kan ik nog wel wat ledstripjes aanbrengen.




Zicht vanaf de zijkant, zoals je het op de baan straks ook ziet.



Komende dagen weer verder met de afwerking van dit stukje van de baan.

Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #681 Gepost op: 12 augustus 2014, 23:15:55 »
Weer een stukje verder gekomen met het hotel. Er zit nu werkende verlichting in. Met daglicht merk je daar weinig van, maar ik heb het net nog even bekeken in het donker. Foto's gemaakt met wel een lamp op de achtergrond aan, want anders ziet het er niet uit. Ik zie wel dat er wat lichtlekken zijn doordat het masker voor alle verdiepingen vanaf de eerste verdieping niet goed afsluit. Ik denk dat ik hier zwart tape voor ga gebruiken om het masker tegen de wanden aan te plakken.

Verder ziet het er wel erg licht uit, maar dat is toch ook wat schijn die bedriegt. De tweede foto is de achterkant van het hotel. Dit deel staat vrij dicht tegen de zijmuur van de kamer aan. Daar zie je dus niet al te veel van. Maar voor het mooie ga ik hier ook de lichtlekken aanpakken.





What's next buiten de lichtlekken aanpakken. Gaslantaarns plaatsen aan de voorkant en dan gras instrooien. Ook de weg naar de parkeerplaats achter het hotel een kleur geven. En dan hotelgasten plaatsen. Ook op de balkons aan de voorzijde komen wel 1 of 2 mensen te staan. Genietend van het uitzicht over de Altstadt.

Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #682 Gepost op: 12 augustus 2014, 23:29:29 »
Gaaf is erg leuk geworden zo dat hotel, en de 2de foto ziet er al een stuk beter uit als de eerste vind ik
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #683 Gepost op: 12 augustus 2014, 23:41:25 »
De tweede foto is de andere kant van het hotel. Is dus niet dezelfde kant als de eerste foto, want dat is de voorzijde.
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.850
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #684 Gepost op: 13 augustus 2014, 17:41:46 »
Wat ik wel prima vind is dat je niet alle ramen hebt verlicht, maar hier en daar de boel donker hebt gelaten. Dat staat wel realistisch.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #685 Gepost op: 13 augustus 2014, 18:44:53 »
Martin ... de achterkant kan je beter helemaal verduisteren. Als het hotel vlak langs de muur staat krijg je anders allemaal rare lichtplekken op de muur/achtergrond te zien die er niet horen.
Verder ... erg netjes gedaan deze verlichting inbouwen ... top.  ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Peter

  • Gast
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #686 Gepost op: 13 augustus 2014, 19:31:25 »
Leuk project Martin
Grt Peter

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #687 Gepost op: 24 december 2014, 17:16:25 »
Meer dan vier maanden niet van mij laten horen. Had ik wat te melden dan? Nee, eigenlijk ook niet. Althans, niet qua baan. Die ligt er nog steeds bij als maanden geleden en ook de stad en het hotelprojectje zijn niet verder gegaan. Tijd was een belangrijke factor hierin, of beter gezegd: gebrek aan tijd. Diverse klussen kwamen voorbij en daar moet ik het, financieel gezien, nu eenmaal van hebben als zelfstandige. Nu lijkt het de komende maanden wat rustiger te worden. Het IJsbeelden Festival in Zwolle loopt, de businessbladen zijn gesloten tot ergens eind februari en afgezien van een paar lopende klussen verwacht ik geen megagrote, tijd vretende opdrachten tot eind eerste kwartaal. Dus gaan we voorzichtig weer de aandacht verleggen naar de zolder.

Na de kerst ga ik eerst eens even goed opruimen en reorganiseren, want in die bende kun je nooit vinden wat je nodig hebt en als je het niet nodig hebt, struikel je er over. Paar fraaie boxen voor weinig gekocht bij de Action en daar gaat alle groentjak maar eens in bewaard worden. Krijg ik ook weer meer overzicht op de planken en wat daar allemaal nog te vinden is.

Doordat ik in april een nieuwe laptop in gebruik heb genomen en Koploper niet op de pc was geïnstalleerd, heb ik de oude laptop nog eenmaal geopend om de meest recente versie van Koploper op te slaan en daarna te koppelen aan de allerlaatste update van het programma zelf. Versie 8 nog wat. Dat werkt nu op mijn pc en gaan we straks kopiëren naar de nieuwe laptop. Baan poetsen en kijken of er nog wat gereden kan worden. Moet nog wel één wissel of enorm schoon maken (de tong sluit in afbuigende stand niet aan, mogelijk door lijmresten) of gewoon vervangen door een ander exemplaar, want doordat ik destijds veel van een zwager heb kunnen overnemen, hebben we opeens wissels in overvloed. Waarschijnlijk zelfs genoeg wissels en rails voor het ooit nog te realiseren kookeiland. Maar het zou wel leuk zijn om ook weer eens wat te kunnen rijden en de hick-ups in de baan aan te pakken. Er is een deel wat niet vloeiend liep en daar wilde ik nog wat draadjes aanbrengen en in het schaduwstation werd een stopsectie niet herkend en reed de trein vrolijk verder naar de eerstvolgende sectie, een inrijsectie. Dat moeten we niet hebben, dus ook dat vergt nog wel wat tijd. Zo blijf je lekker bezig!

En wie heeft ooit tegen mij gezegd dat de baan morgen klaar moet zijn. Ik kabbel tussen de bedrijven rustig verder en maak er gerust een tienjarenplan van (of langer).

Ik zal voor het opruimen nog wel even wat foto's schieten om te laten zien wat voor een zooi het hier is.

Ik wens iedereen alvast fijne kerstdagen toe en een voorspoedig uiteinde, al zal ik mij voor die tijd vast nog wel melden.

Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.850
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #688 Gepost op: 24 december 2014, 23:20:48 »
Beste Martin,
Leuk dat je er weer bent, dat het goed met je gaat en heel misschien weer een beetje tijd voor ons gaat vrijmaken.
Ik wens je een feestelijke kerst en een veelbelovend begin van het nieuwe jaar.
Groet,
Wim
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #689 Gepost op: 25 december 2014, 09:46:08 »
Ja Martin, zaken gaan voor het meisje.

Koploper op de nieuwe laptop, staat daar Windows 8 op dan zou ik even goed zoeken in het Koploperforum want ik heb gehoord dat die 2 niet met elkaar een verhouding hebben.
Je moet er misschien iets voor downloaden maar dat staat dacht ik op dat forum.
Succes met ruimen en het overzetten op de nieuwe laptop.

Fijne kerstdagen en een vreugdevol nieuwjaar gewenst.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #690 Gepost op: 25 december 2014, 09:56:24 »
Tom,

Ik had dit al ondervonden op mijn pc met Windows7. Het heeft te maken met het gebruik van de help-functie. Die werkt bij W7 al niet, laat staan bij W8 op de laptop. Op het Koploperforum worden wel wat downloads geadviseerd en dan zou het wel weer allemaal werken. Ik ga dit even opnemen met Walter Wissels die een dorp verderop woont,  :). Hij weet ongetwijfeld wel wat ik moet doen om het weer optimaal te laten werken. Persoonlijk vond ik die help-functie wel zo aangenaam, maar downgraden naar XP ga ik zeker niet doen. Uiteindelijk moet ik zowel met de pc als laptop ook bedrijfsmatig uit de voeten kunnen.
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #691 Gepost op: 1 januari 2015, 12:30:25 »
Net even op zolder een kijkje genomen. Nieuw jaar (allemaal gelukkig en gezond 2015 toegewenst), dus tijd om weer eens wat aan de baan en/of de scenery te gaan doen. Maar wat een bende is het op zolder geworden. Zal wel een paar dagen bezig zijn om enigszins orde op zaken te stellen en vooral alles beter vindbaar te maken. Gelukkig zijn er nog twee rolbakken vrijgekomen na de feestdagen. Die kan ik goed gebruiken.

Hieronder een overzichtje van de puinhoop. Bij binnenkomst gaan we rechtsaf naar het bureau waar de stad nog ligt. En dan gaan we steeds verder naar links tot we ook  de hele baan weer in beeld hebben en we eindigen dan met een shot op de baan zelf waar nog wat treinen stof staan te happen en waar ook weer het nodige is neergelegd.

Doel voor 2015 is de stad eens af te maken en langzaam de spiraal in een berg te verpakken. Uiteraard pas als alle rails schoon zijn en de wissels en treinen precies doen wat ze moeten doen.













Ergens volgende week nog een nieuw rondje foto's van de zolder, maar dan hopelijk weer in een werkbaardere staat.

Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #692 Gepost op: 1 januari 2015, 13:48:26 »
Martin, natuurlijk jullie ook de beste wensen en veel werk voor 2015.

Je hebt er wel een enorme kolere zooi van gemaakt zeg  :o, ben benieuwd hoe het er volgende week uit zal zien. 8)
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Rob Bosman

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 895
  • Thanked: 42 times
  • Geslacht: Man
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #693 Gepost op: 1 januari 2015, 14:03:46 »
Hoi Martin jullie ook de beste wensen.

Jammer hoe snel iets versloft en veranderd in wat we op de foto's zien, succes met puin ruimen.
2 spoor digitaal, Nederland, materiaal wat nu rijdt, HSL/Betuwelijn en Industrie/haven.
Roco Z21, loconet, iTtrain is de bedoeling.

Groet Rob

Offline Roel

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.109
  • Thanked: 28 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats Kerk-Avezaath (de bloeiende Betuwe)
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #694 Gepost op: 1 januari 2015, 14:40:21 »
Hallo Martin, succes met het opruimen.
Leuk om weer iets van je te zien en te lezen.
Ik hoop dat je nu wat meer tijd zal hebben om aan je baan te werken, want het is de moeite waard.
Ik kijk er graag naar.
En ....o ja, ook de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Met groet, Roel
Vooral Märklín, maar ook Roco; digitaal met volledige massadetectie. Rijd met CS1 en Koploper via laptop. Geen specifieke tijdperk.

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #695 Gepost op: 1 januari 2015, 15:56:28 »
Martin ook de beste wensen en succes met ruimen. ;D
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Rick

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.829
  • Thanked: 25 times
  • Geslacht: Man
    • Rick's Modelspoorweg Blog
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #696 Gepost op: 1 januari 2015, 16:28:44 »
Martin,

jij ook de beste wensen. En Rommel? waar? is niks erger als mijn werkruimte.
2 rail, tijdperk eind III, Thema... niet echt wat ik maar voor handen heb.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.850
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #697 Gepost op: 1 januari 2015, 17:38:51 »
Beste Martin,
Ik heb je foto's nog eens aandachtig bestudeerd, maar ik zie alleen maar bruikbaar spul liggen en dat is zeker geen rommel. Van een enorme kolere zooi, zoals @iTom dat zo plastisch uitdrukte kan derhalve geen sprake zijn.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #698 Gepost op: 1 januari 2015, 18:36:58 »
Wim,  een kolere zooi kan je ook met bruikbare spullen maken, dat is heel wat anders dan rommel of rotzooi. >:(
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0
The following users thanked this post: Opa-Bullcat

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #699 Gepost op: 1 januari 2015, 19:04:34 »
Juist, net zo'n kolere zooi als hier op zolder dus :D :D
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.
The following users thanked this post: iTom