Er wordt van de nieuwe leden verwacht zich voor te stellen aan de overige leden conform de gedragsregels.
Waarom geeft Wim mij niet graag gelijk vraag ik me nu af Ik hoef ook geen gelijk, ik heb het gewoon, hahahahahahaha.
Ik ga morgen wel eens verder kijken/bedenken hoe nu verder. Ik ga nu eens even een goeie film opzetten.
Volgens mij zit op jou voorbeeldfoto het gaas juist aan de kant die je nu in het zicht hebt gemonteerd.
Citaat van: G?J? op 1 juli 2013, 22:36:22 Volgens mij zit op jou voorbeeldfoto het gaas juist aan de kant die je nu in het zicht hebt gemonteerd. Ik denk dat het sowieso het mooist is als je het gaas aan de andere kant vastmaakt aan de palen, zodat de palen aan de zichtkant komen.Volgens mij heeft Pierre zijn plan van aanpak al lang in zn hoofd. En is dat potje nagellak verwijderaar allang geconfiskeerd.
Ach Pierre, met dit mooie weer ben je dan toch ff lekker bezig.
Vannacht hebben de paaltjes in de week gestaan. Plukje watten met water aan de voet van de paaltjes was de oplossing. Vanmorgen kon ik ze er zo met de hand uittrekken.
De palen komen idd aan de zichtkant. Dat is verreweg het mooiste. Het enige nadeel is dat ik deze "oude" paaltjes hiervoor niet wil gebruiken omdat deze dan te lomp lijken. Smalle kant zit dan achter! Mooiste oplossing ..... nieuwe paaltjes maken en dan spiegelbeeld. 't is ff werk maar dan heb je ook wat
Pierre gaat niet voor half werk.Citaat van: Pierre op 2 juli 2013, 09:34:07Vannacht hebben de paaltjes in de week gestaan. Plukje watten met water aan de voet van de paaltjes was de oplossing. Vanmorgen kon ik ze er zo met de hand uittrekken.Dat is dan wel weer een meevaller... dus je bent t?ch geen film gaan kijken?
Citaat van: Pierre op 2 juli 2013, 09:34:07De palen komen idd aan de zichtkant. Dat is verreweg het mooiste. Het enige nadeel is dat ik deze "oude" paaltjes hiervoor niet wil gebruiken omdat deze dan te lomp lijken. Smalle kant zit dan achter! Mooiste oplossing ..... nieuwe paaltjes maken en dan spiegelbeeld. 't is ff werk maar dan heb je ook wat Je bent waarschijnlijk al halverwege je paaltjes en komt dit wat laat: maar is dik messing draad dan geen optie? Die zijn in verschillende diktes verkrijgbaar en het buigen gaat een stuk makkelijker dan railstaven inzagen, knikken en solderen. Lastiger is wel de gaatjes erin boren.
Als ik voor snel ging kocht ik wel complete hekwerkjes .... toch?
Citaat van: Pierre op 2 juli 2013, 10:14:40 Als ik voor snel ging kocht ik wel complete hekwerkjes .... toch?Tsja Pierre, dat is ook weer zo wat. Het gaat niet om de snelheid, het gaat erom dat je twee keer hetzelfde aan het doen bent. Dat lijkt mij vervelend. Als ik twee keer dezelfde weg moet rijden word ik al kriegelig. Maar ja, als je nog bergen rails hebt liggen, dan is het zonde om die niet te gebruiken.
Volgens mij moet Pierre nu 22 keer hetzelfde maken of zie ik dat nu verkeerd.