Bordje met Engeltahl klopt natuurlijk niet, komt tzt een andere tekst op.
Vandaag is het echt zo'n dag om eens de dozen met de Preisertjes te voorschijn te halen.
Maar na een paar uurtjes schilderen begin ik toch een beetje soort van lasogen te krijgen, dat ging jaren geleden toch wel wat makkelijker.
Ook de handen stil houden gaat steeds moeilijker worden, maar ja het is voor de hobby.
Toch vind ik dit ??n van de minste kanten en eigenlijk ook oervervelend.
Ik moet iig wel wat aantallen klaar hebben die moeten straks in de Bierbrouwerij komen te staan want als daar niemand in komt te staan krijgen we ook geen bier
en dat moetten we niet hebben want als het straks echt dorstig weer gaat worden moet er wel wat te kantelen zijn natuurlijk

.
Halverweg ben ik nu maar even gestopt want kreeg behoefte om de koppen er af te snijden
Er liggen er al wel 2 klaar in het bakje, nog 58 te gaan. :roll:
Gistermiddag ook een begin gemaakt aan de tuintjes in het dorp, ook wat struikejs gemaakt die op de rotsen/bergwanden komen want ja, zo'n potje zit toch altijd weer meer in dan je aanvankelijk bedoelde aan te maken.
Als je goed kijkt dan zie je net nog de snuit van zo'n puienpisser staan, als die langs lopen krijg je meestal slecht weer.
Maar het is wel een lieve tackel want deze staat al een paar dagen lekker bij het het bosje, hebbie geen last van.
De Rhododododonderdedonderons in het bos
en in het eerste tuintje ook nog een witte Fiscus financius er bij gezet 
Krijg zin in vakantie, busje staat klaar, busje komt zo.