Een paar dagen aan het worstelen geweest om daglichtseinen te kunnen bedienen met een DR4018 denk ik dat het niet werkt, Motorola en DCC doorelkaar heen als decoder voor de wisselinstelling met een IB-Basic.
Nu was ik al een beetje begonnen aan mijn brouwerij "DEMIBRAU" biermerk bestaat niet, is vernoemd naar onze jongste kleindochter.
De ketels moeten de blikvangers worden dus daar heb ik eerst eens even een plaatje van opgezocht.

Zo zien ze er dan nu bij mij uit, ik ben niet helemaal tevreden over de kleur van de ketels, daar heb ik de kleur messing 36192 voor gebruikt van Aquacolor.
Ga het voorlopig nog niet veranderen maar kan best wezen dat ik het t.z.t. over ga doen met 36193 koper.

Kantoorgebouw staat ook al gedeeltelijk overeind, eerst de voegen gemaakt en later baksteenkleur er overheen gezet.
Die kleur verhouding met de ketels vind ik zelf wel aardig over komen.

Tot slot een flitsfoto, dit omdat mijn camera waarschijnlijk het gaat begeven, de laatste
terminale trekken laten niet toe dat er regelmatig nog foto's gemaakt worden.
Moet dus binnenkort op zoek naar een nieuwe camera, zal de Nikon1 worden, handig formaatje en heeft veel leuke optie's.
Ben een beetje klaar met al die grote bakbeesten.
O ja, ik zou nog die flitsfoto plaatsen.
Alvast de schoorsteen er bij gezet, deze zit bij het bouwpakket als 4 losse delen, jammer genoeg vind Faller het niet nodig om deze op een behoorlijke manier van de gietboom te ontdoen en zitten er lelijke schade plekken aan.
Inmiddels een nieuwe schoorsteen ontvangen van Falle na mijn klacht maar die is nog geen 2% beter, het is niet anders.
Wat moet je anders ook verwachten van een bouwpakketje van rond de 40 euro.

Updates zullen wel komen mits mijn oude
terminale camera het nog eens een keer wil doen.