Er wordt van de nieuwe leden verwacht zich voor te stellen aan de overige leden conform de gedragsregels.
Goede koop Gert-Jan!Je begrijpt natuurlijk wel dat ik dit met bijzondere belangstelling ga volgen.Heb je al een idee hoe je dat N-locje gaat ombouwen?
Goed gescoord Gert-Jan. Ik heb ook nog even staan kijken bij die smalspoor karretjes. Even op mijn tong gebeten en snel doorgelopen. Ze zijn mooi. Veel plezier er mee.
Tja, dat inbouwsetje kwam niet zo goed uit de bus, dus, dan is deze bus het geld wel waard denk ik, zeker als je nog geenlader had. Of is het zo'n startset van Faller?
Hier kan je wel wat mee Gert-Jan. Maar zit er in deze bus wel een reed contact? Volgens mij alleen in de stadsbus. Maar 60 euries is best een leuke prijs
ik vindt het een nette bus. beetje brushen en hij kan zo de baan op
Die heb ik al. (bericht #20 van dit topic)
Dan moet de postbode wel heel snel zijn Pierre. De foto's zijn van eBay, ik heb hem nog niet in huis. Ik denk niet dat 'vandaag gekocht, morgen in huis.' ook voor eBay aankopen in Duitsland geld.
Maar je kan je oude Mercedesje wel vast gaan slopen.
Zit ik al de hele week met spanning te wachten op m'n bus die ik maandag gekocht en betaald heb,krijg ik net een mailtje van de verkoper dat hij hem vandaag al op de post heeft gedaan.