Auteur Topic: Baanplan Wilmse  (gelezen 22015 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.850
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re:Baanplan Wilmse
« Reactie #25 Gepost op: 19 november 2012, 11:42:45 »
Past de servo ook in die ring? Of moet daar van onderen nog ergens een hapje uit?
Dat zie je scherp en zou zomaar kunnen. Mede daarom heb ik gekozen voor een verloopstukje in die pvc pijp, zodat ik onderaan net wat meer ruimte heb.
Dat wordt trouwens nog wel een toer om de servo te bevestigen ?n precies in het midden, zodat die brug niet een soort kermisattractie wordt.
Ik denk dat ik zowiezo het asje van de brug naar de servo wat moet verlengen om wat lager met de servo uit te komen, want ik wil niet dat die servo te zien is.

Mooi stukje traanplaat waar het railsje op loopt.
Afgelopen zomer in het zuiden van Engeland geweest en me in de lokale treinenshops scheel gekocht aan verschillend plaatmateriaal in diverse soorten en maten.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.850
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re:Baanplan Wilmse
« Reactie #26 Gepost op: 19 november 2012, 13:17:49 »
Zag wel dat de pijs ex btw was en met verzendkosten gaat het al gauw rond de 32 euro kosten dus nog maar eens verder zoeken naar iets anders of even doorsparen, hahahahaha. ::)

En deze, is d?t wat: http://www.conrad.nl/ce/nl/product/234915/Servotester-bouwpakket/1207055&ref=list
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re:Baanplan Wilmse
« Reactie #27 Gepost op: 19 november 2012, 14:32:11 »
Nee, daar heb je niks aan, kan je alleen de servo mee testen. uitslag is niet in te stellen volgens mij.
Maar ja voor die prijs kan je het altijd natuurlijk proberen.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.850
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re:Baanplan Wilmse
« Reactie #28 Gepost op: 22 november 2012, 13:05:00 »
Omdat dit baanplan inmiddels (en vrijwel ongemerkt) is overgegaan naar baanbouw, heb ik voor het vervolg van dit baanplan een nieuw topic geopend in Baanbouw Wilmse.

Groet,
Wim
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)