Beste Pierre,
Ik heb al een paar keer met de doos in mijn handen gestaan om te voetgangersbrug aan te schaffen. Maar elke keer weer teruggezet in het winkelschap. Bij de andere forums staan een paar mooie voorbeelden of is het er ??n? Ik weet het op dit moment even niet. Ben ontzettend benieuwd naar de tussenstappen en het eindresultaat.
Groet,
Johan
Of je op andere forums ook deze brug tegen komt weet ik niet Johan. Ik kom nooit op een ander forum.

Ik heb deze brug op mijn andere baan gehad en daar is hij ook al verbouwd. Eigenlijk moeten de afgangen naar ??n kant maar dat kwam niet uit op de vorige baan. Het station wat ik nu heb is veel groter maar het komt nu ook wel aardig uit behalve dan dat er meerdere sporen en dus ook perrons zijn. Vandaar deze knutselactie.
Update:
Ik had nog een oude led-looplamp liggen met een kapotte accu. Hier heb ik de led's uit gesloopt. Anders gaat hij toch maar in de vuilnisbak en nu heb ik er nog wat aan om mijn voetgangersbrug te verlichten. Met een voeding heb ik gekeken wat de plus en wat de min is van de led. Op de min zet ik een stip. Das straks makkelijker met solderen.

De zijwanden van de brug op maat gemaakt en helaas kon ik er maar ??n dakje af krijgen dus bij de andere afgang moet ik maar zien hoe de verlichting daar in komt.

Led's op een rijtje gesoldeerd. Ben er niet tevreden over. Volgens mij kan het beter/netter.