Auteur Topic: Antal's prutshoekje  (gelezen 23961 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re:Antal's prutshoekje
« Reactie #50 Gepost op: 4 april 2013, 15:01:01 »
Dat ziet er allemaal niet verkeerd uit, de huizen zijn zo oer Hollands, echt een streling voor het oog.
Die coffee-shop is ook goed geworden, je mag wel uitkijken, straks roken ze nog je sansevaria's op.
De Medelanders komen wel voor bij Preiser hoor, heb al genoeg vrouwtje met hoofddoeken gezien maat zelf schilderen is wel veel leuker.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re:Antal's prutshoekje
« Reactie #51 Gepost op: 4 april 2013, 17:41:51 »
Ik merk dat ik het lastig vind om drie forums tegelijk in de gaten te houden. Hiervoor dan ook mijn excuus dat ik hier dan ook geregeld niet te vinden ben. :)
Ik kom ook wel langs andere forums, maar merk toch dat dit zooitje ongeregeld hier mijn thuisbasis is.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Antal

  • Gast
Re:Antal's prutshoekje
« Reactie #52 Gepost op: 4 april 2013, 17:46:48 »
Ha Tom,

Dank je voor alle lof erg leuk om te lezen! :D
Ik heb ze helaas amper kunnen ontdekken dus vandaar dat ik besloot zelf aan de slag te gaan. Helaas heb ik nog geen islamitische dames in mijn stad maar ook dat zal er komen.
Ik moet wel bekennen dat het zelfschilderen vele malen leuker is inderdaad. :)

@Wim,

Op elk forum vind ik wel wat waardevols het enige wat ik hier merk is dat er geen onenigheid is en dat is op een ander forum wel te merken. Dit zou denk ik ook te maken hebben dat het hier kleinschaliger is waardoor de kans kleiner is. In ieder geval ik vind het ook een erg leuk forum. :)

Groetjes,

Antal