Goedemorgen

,
Ik ben een tijdje stil geweest maar probeer wel regelmatig ff de berichten door te lezen. Inmiddels is mijn baan geheel afgebroken en al het herbruikbare ingepakt.
3 mei krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis, gelukkig groot genoeg zodat er weer een slaapkamer omgebouwd kan worden tot mancave

Ik heb een baan ontworpen in een soort van U vorm, met 3 lagen. onderop een schaduwstation met 8 sporen, daarboven de paradebaan met station en locdepot.
Op een aftakking van het paradespoor komt nog een enkelsporig stukje naar een haven.
Vanaf deze 2de laag komt er een enkelsporig lijntje naar de bovenste laag met een klein 2 sporig kopstation en een goederenafhandeling.
In het nieuwe huis zal ik van de zomer wel bezig zijn met wat klusjes....

we beginnen met de wanden en een nieuwe vloer dan kunnen we voor 8 juni over.
Verder komen er gelijk zonnepanelen op het huis want het wordt zomer en zon is geld!. begin juli komt de nieuwe keuken.
In de tuin gaan we een veranda plaatsen, van 3x8 meter (hiervoor moeten er eerst behoorlijk wat bomen en struiken uit) dus we hebben werk zat de komende tijd.
Als er nog tijd over blijft misschien aan de treinbaan beginnen, anders maar in het najaar.
Ondertussen blijf ik jullie wel volgen maar posten zal wat minimaal zijn. Dus
@Wim Corduwener niet mn accountje opruimen

Knutselse allemaal en tot snel!
Groet Mies