Vorige week weer even proefrijden en jawel hoor, weer gedoe met die deurtjes van de Locloods.
Denk dat de scharniertjes toch niet zo bestand zijn tegen open en dicht gaan.
Het is net of ze een beetje zacht worden en dan schieten de scharnieren uit de pinnetjes waar ze opdraaien.
Inmiddels andere (messing) scharniertjes besteld.
Kijken of dat dan wil lukken en anders of de deuren constant open of toch maar weer een nieuwe locloods bouwen.
Misschien die van Auhagen 11400 dan eens proberen.
Iemand daar toevallig ervaring mee.
Na een periode met mooi weer en geveld door de griep is het weer knutselweer.
Vandaag de scharniertjes ontvangen maar of ik daar nu blij van gaat worden .......... kwee'tut nog niet.

Denk toch dat Locloods 3 besteld gaat worden, heb ik er gelijk een watertoren bij als ik die van Auhagen bestel.
Voordeel is wel dat de watertoren los geplaatst kan worden.
Op de bouwbeschrijving ziet het scharniergedeelte er wel wat steviger uit.
Ondertussen tussen het hoesten en proesten nog beetje bezig geweest om niet al te netjes tussen de lijntjes te kleuren.
Was lekker ontspannend want de hele dag in het zonnetje zitten gaat toch echt vervelen maar ja de zon vitamientjes hebben wel hun werk gedaan.
Klokkenhuis gaat een beetje vorm krijgen, kan alleen nog niet goed tegen de lucht van de lijm, dan maar weer met "tebbie nou op je muil" het plakwerk doen.

Ondertussen nieuw pakketje ontvangen met de nieuwe (3e) locloods en een grappig seinhuisje wat nog op mijn lijstje stond.
Locloods ga ik zonder de watertoren bouwen, mocht iemand interesse hebben in de watertoren, doe een leuk bod dan stuur ik de losse delen op en kan je hem zelf naar eigen wens bouwen.
De komende tijd weer genoeg te doen maar wel rustig aan.

Voorlopig blijft het toch knutselweer.