Vandaag met mijn treinenmaatje (kleinzoon) naar de Broodfabriek geweest.
Kneiterdruk was het zeker en dus vele bekende tegen gekomen maar helaas ook enkele gemist.
Diverse leuke kleine baantjes bekeken, die vind ik nu eenmaal leuker dan al dat grote gedoe maar dat is natuurlijk geheel een persoonlijke keuze.
Ook nog wat oude bekende tegen gekomen, altijd verrassend om elkaar weer tegen te komen en te horen dat het goed gaat.
De handel was ook erg in trek, zag mensen met grote dozen lopen en dat is toch een goed teken.
Waarschijnlijk was er nog wat in de oude sok van 2019 over gebleven.
Ook nog even bij de stand van een Diorama op een A4tje gekeken en zag dat mijn Diorama op A4 "de Vlist" daar best bij had mogen staan. Na overleg afgesproken dat ze die ook gaan gebruiken in de toekomst en ze het mogen houden, staat bij mij toch maar stof te happen.
Dan is het tijd om de honger te stillen, kleinzoon die sinds kort een eigen pinpas heeft trakteerde Opa op een broodje kroket met een Spaatje blauw. Die mag de volgende keer weer mee

Rondwandelen bij de handel nog wat gekocht, zocht een kraan die later bij de haven moet komen en op aanraden van kleinzoon is het deze geworden want volgens zijn zeggen kan straks alles wat er bij zit makkelijk gebruikt worden op de baan

Bij J&J Vriend wat spullen gehaald om later te gebruiken als ik weer eens bomen ga maken.

Blijf dit toch één van de leukste treinbeurzen vinden en hoop er volgend jaar zeker weer naar toe te gaan.