Na alle overwegingen en bedenkingen.
Ik heb als centrale de DR5000 van Digikeijs aangeschaft.
Voor het eerst wat via e-bay gekocht via de veiling: Roco Mulitmaus (om de baan ook onder pc te kunnen bedienen)
Bij het afstruinen van Marktplaats, kwam ik een Lint 41 van Trix tegen deze heb ik gekocht.
Met passagiers!
Mijn eerste digitale trein!
De pinbon zat nog in de doos, degene had 'm in Zelhem gekocht (zo'n 10km van mij vandaan) de verkoper kwam uit Noord Holland.
De trein is terug in de Achterhoek

Alle papieren zaten er bij, maar nergens stond het locadres. Ik ken de DR5000 nog niet, om uit te zoeken of ik het daarmee uit kan lezen. En om alle lokadressen uit te proberen

We een aantal geprobeerd zoals 41 (Lint 41), en de laatste cijfers van het artikelnr etc.
Ik had geen zin om de verkoper te mailen en te wachten op antwoord. ben in de auto gestapt en naar Zelhem gereden, daar hebben ze de trein uitgelezen en omgecodeerd naar 41 (logischer gezien het treintype).
Was ook een mooi excuus om de "snoepwinkel" te kijken

Nu eerst sparen en in maart ben ik jarig .....
Ik heb een tekening gemaakt voor een treintafel, welke redelijk makkelijk afgebroken kan worden omdat ik over een paar jaar (als dochter 2 uit huis is en die staat op de rand van het nest te fladderen en te piepen dat ze uit huis wil, maar geen geld heet als arme student) naar een grotere ruimte op zolder kan en ik wil toch nog niet aan de slag met scenery.