Auteur Topic: Bezetmelders  (gelezen 3882 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ton

  • Gast
Bezetmelders
« Gepost op: 5 november 2018, 09:14:25 »
Hallo, ik ben in het bezit van een Marklin baan met c rails, de besturing via het CS 2 ben tevens in het de S88 en de L module.
Ik wil met gebruik van contact rails bezetmelders inbouwen, maar wat ik ook probeer het lukt niet.
Wie kan mij stap voor stap vertellen hoe ik het moet doen.
Alvastbedankt.

Offline Semantha

  • Moderator
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 2.312
  • Thanked: 69 times
  • Geslacht: Vrouw
  • I didn't choose photography, photography chose me!
    • Van der Kuijp Photography
Re: Bezetmelders
« Reactie #1 Gepost op: 5 november 2018, 12:39:36 »
Beste Ton,

Het is misschien niet zo handig om je email adres hier zo neer te zetten.
Het forum is in principe voor iedereen toegankelijk en zo kan men dus ook jou email adres zien.
Als je dat zelf geen probleem vind dan vinden wij dat ook prima :) Maar wilde je er toch even op wijzen.

Mvg Semantha
Fotografen met passie.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Bezetmelders
« Reactie #2 Gepost op: 5 november 2018, 14:36:44 »
Wie kan mij stap voor stap vertellen hoe ik het moet doen.
Nog los van dat emailadres zou ik dat stap-voor-stap-verhaal ook wel op ons forum willen lezen. Dit forum is er juist voor dat we relevante informatie met elkaar delen.  :)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline nico

  • Stationchef
  • ***
  • Berichten: 207
  • Thanked: 10 times
  • Geslacht: Man
Re: Bezetmelders
« Reactie #3 Gepost op: 5 november 2018, 18:50:14 »
Hallo Ton, hier een filmpje op Youtube waar het precies omschreven is. C-rails is wat moeilijker om de bezetmelders te plaatsen dan bijv. k=rails.
<a href="" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win"><strong><span style="color: red;" class="bbc_color">!</span></strong> Bezetmelders</a>
Marklin digitaal, k-rails, alleen stoom- en diesellocs, geen voorkeur voor een land, vrije fantasie, aansturing middels IB.+computer alleen weet ik nog niet met welk besturingsprogr.