Auteur Topic: Bergachtige baan  (gelezen 8677 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.850
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Bergachtige baan
« Reactie #25 Gepost op: 15 april 2021, 16:00:33 »
Ontzettend veel sterkte en ik hoop dat je energie vindt om je horizon uit te breiden.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Sebastiaan

  • Kruier
  • *
  • Berichten: 38
  • Thanked: 2 times
  • Geslacht: Man
Re: Bergachtige baan
« Reactie #26 Gepost op: 15 april 2021, 22:32:52 »
Bedankt Wim, Tom.

Ik denk dat het eens tijd gaat worden voor een extra postje dan voor een eventuele nieuwe layout, opzenminst als hersenspinsel toch.

Wel denk ik dat ik deze baan opzenminst nog wel zal afwerken.
Als uiteindelijk het hersenspinsel me meer aanstaat kan ik deze misschien nog altijd wel ergens verkopen en zo de nieuwe bekostigen.

Wel denk ik dat ik nog een extra draadje ga opstarten binnenkort. Ik heb namelijk via catawiki een veiling gewonnen voor een gestroomleinde BR03 van Märklin.
Er zit nu nog wel een DCM analoge motor in dus deze gaat dan geconverteerd worden naar een 5 pollige met decoder.

Ik zet hier al maar een impressie van de loc erbij. (Het is wel een foto van de verkoper ma zo krijgen jullie al een beetje een beeld)





Offline Sebastiaan

  • Kruier
  • *
  • Berichten: 38
  • Thanked: 2 times
  • Geslacht: Man
Re: Bergachtige baan
« Reactie #27 Gepost op: 18 april 2021, 19:41:35 »
Vandaag nog eens door de foto's van afgelopen jaar gekeken en ik merkte dat ik nog wel een paar geinige detail foto's had die ik nog niet had gedeeld, dus bij deze