We zijn weer een goeie week verder, de lente is begonnen dus af en toe lekker uit de wind genieten van het zonnetje.
Maar er moet ook gewerkt worden, de wanden en het plafond zijn allemaal strak gerepareerd (gaatjes en gaten gedicht) en alles wit gesausd. Best wel een tijd mee bezig geweest, eerst structuur er op en dan nog een keer met witte muurverf er overheen.
Jaren geleden deed ik dat in een weekendje maar nu kost het wat meer tijd maar dat is niet erg kan het in dit tempo gelukkig nog een beetje volhouden.
Er is ook een nieuwe werktafel in de maak, blad van 22mm MDF wordt nog in de epoxy gezet.
Morgen even wat rest van het MDF op maat zagen en dan kan er ook nog een plank boven op komen met wat apparatuur zoals het soldeerstation.
Er onder komen dan weer wat bakjes met materiaal wat zo in de loop der tijd is opgespaard.
De plank met schotjes zal ook blank blijven en in de epoxy gezet worden. Daarna zal het in de loop der tijd wel de bekende kolere zooi op tafel worden. Het is i.i.g groter dan wat ik had en vele malen stabieler.
Het geheel verder geschroefd omdat
@Wim Corduwener dat wel wat vind met Torx schroeven.

Nog wat plinten en raamkozijnen in de verf zetten, ook moet de nieuwe voordeur aan de binnenkant afgelakt worden en dat ga ik morgen doen want het wordt mooi weer en dan kan de deur een tijdje open staan.
Plannen voor het nieuwe baantje zijn er genoeg maar nog niets definitiefs, wel h0e want daar ga ik mee door en voor.
Wil niet straks weer de boel moeten afbreken omdat ik het niet meer aankan of er bij kan of om wat voor reden dan ook, ook de L.O. (Lichamelijke Ongemakken) zijn nu goed merkbaar, na een muurtjes sauzen gaat het kaarsje uit. Gelukkig is er dan weer een volgende dag of een dag na de volgende dag enz. enz. en alles op zijn tijd.