Besluit is genomen, de steiger blijft daar waar hij voor is gemaakt.
Er komt 1 spoortje op, ben wel aan het denken om er een kraantje (werkend) op te knutselen. Moet ik eens in Houten achter
@Pierre aan gaan lopen en kijken of er in de bakken onder de tafels iets is te vinden.
Ik kreeg wat commentaar over de helling, normaal loopt de door over het maaiveld maar dat was hier niet(meer) mogelijk. Om de arbeiders niet te zwaar te belasten et klimwerk komt er een trapje zodat ze makkelijker met hun gereedschappen bij een schip kunnen komen. Simpel trapje want voor die mannen met Eisbein mit sauerkraut in hun donder is dat genoeg, waren geen watjes die op zo´n werf aan het werk waren.

Van Artitec de eerste werkbootjes binnen gekregen. Moet nog een likje verf op en een plekje voor vinden. Er zal best eentje straks gedeeltelijk onder water liggen

Inmiddels bezig met de dukdalven en zo, weet ook niet precies hoe die dingen allemaal heten.

Accentjes en details mogen niet ontbreken, dus Rob hier komt je ladder

Bij de brug komen er ook wat, denk dat er nog wel enkele bij gaan komen ook wellicht ter bescherming van de brug.

De balkjes heb ik met een scherpmesje een beetje bewerkt zo lijken het net gebruikssporen.

De kademuren van de helling met een rand afgewerkt, kleur is nog niet helemaal naar wens.

De meerpalen nog eens nadat ze droog waren na bewerkt zo dat ze minder contrast hebben met de steiger.

Net nog even de steenfabriek er bij gezet voor het zicht en idee.
was nog wel een dingetje want de bodemplaat moet in 2 stukken worden gesneden en aangepast zodat er een treintje tussen kan.

Zo dat was het weer voor vandaag.
In ieder geval is het weer wat aangenamer aan hewt worden.