De opbouw voor het pendelbaantje wordt gemaakt.
Steunen gezaagd, bodemplaten gezaagd en dan de hele boel over het schaduwstation monteren.
Met wat passen en meten heb ik de dag versleten en tot slot het pendelspoor afgetekend, neopreenband er op geplakt en de hele mikmak in de (zwarte) verf gezet.


En vanuit de andere kamer door het inspectieluik.


De rails gelegd, 2 stukken flexrail en aan het einde richting raam 2 R1 bochten en 1 rechtstuk.
Met de vaste bochten ook de andere kant uitgetekend om de flexrail te leggen.
Later bleek dat die flexbocht toch iets te krap was, de buffers raakte in elkaar dat gaf ontsporing van de aanhanger van de Railbus.
In eerste instantie wilde ik de aanhanger verkopen maar nu ik het zo zie vind ik het toch mooi passen.
Vervolgens de bezetmelders aangesloten, massadraad en de eerste rij test volgde en gelijk geslaagd op de buffers na.
De bocht iets aangepast en het probleem was opgelost.



Het werd tijd om ook weer de tunnelingangen te gaan plaatsen.
Het eerste tunnelportaal en binnenwanden geplaatst, er moet nog wel een extra binnenwandje bij komen.
Eerst de binnenwanden van een kleurtje voorzien.
En omdat ik de tunnelportalen minder hoog ga maken volgt de binnenwand niet helemaal de lijn van het portaal.
Van af de ingang zie je daar echter niet heel veel meer van.
Er staat hier wel even een lichtje op.

Zonder lampje ziet het er zo uit.

Ingang net rechterbinnenwand.

en de linkerbinnenwand

Ruimte genoeg

