Van deze baan...

Is behalve de 2 blauwe transformatoren, en het opstelspoor na, aan de oppervlakte niets veranderd.
Onderhuids echter een hele hoop.
In de linker uitsparing op de foto in allerijl nog een laptop tafeltje gefabriekt. Klep is scharnierbaar. Op de onderzijde van die plaat zitten de 2 s88-n decoders, wisseldecoder en seindecoder geschroefd. Een tussenplankje wilde ik uitschuifbaar maken (idee bij Tom gejat), maar bij nader gammelheid die er nog in de constructie bleef, besloten dat het een vast plankje werd. Daarop staan trafo en intelli box.
Het opstelspoor loopt hier naar de binnenkant van de baan. In mijn uiteindelijke itrain testbaan, heb ik de rechterbocht voorzien van een wissel, daaraan nog 2 wissels, zodat ik 4 treinen kan samenstellen en kan laten staan. (met die van Tom, heb ik nu ook 4 locomotieven)
- plus minus 80 solderingen gelegd
- ruim 40 schroeven gedraaid
- kleine 20 gaten geboord
- 18 baanstukken vervangen
- 9 bezetmelders draad voor draad getrokken gesoldeerd en aangesloten (in het intellischerm staat dat het werkt)
- 3 wissels vervangen en bedraad (waarvan 1 met 2 servo's) en aangesloten
Vervolgens heb ik met een sleutelloze versie (nieuwste download) zitten puzzelen en invullen met de handige tips van
@iTom heb ik de baan erin gekregen. Vervolgens elke gebruikte locomotief en wagonnetjes individueel gefotografeerd, verkleind, opgemeten, en in itrain ingevoerd
Nu lijkt er echter een communicatie probleem te zijn tussen intellibox en de laptop.
Tijdspan van dit hele gebeuren, bijna 4 dagen, bijna voltijd bezig geweest.