Heren,
Hartelijk dank voor jullie bruikbare en gewaardeerde feedback. Blijf dat ook vooral doen.
Doordat ik met een soort kokervisie op de vierkante millimeter aan het fröbelen ben, verlies ik sommige zaken wel eens uit het oog en jullie bekijken het dan weer met andere ogen.
Jullie mening heb ik nodig om beter werk te kunnen leveren.
Persoonlijk vind ik de witte verlichting een stuk mooier Wim. Misschien nog wat dimmen.
Op het ledstripje in het trapportaal heb ik een gekleurd stukje plakband geplakt. Jullie hebben wel een punt; het ziet er daar een beetje uit als een hoerenkast en vandaag ga ik er dat plakband er weer afhalen. Op die manier ga je waarschijnlijk ook meer te zien krijgen van de trap en de trapleuningen, waar die buurvrouw het uitzicht beneemt.
Ik heb nog eens even zitten kijken naar deze projectjes maar dat is toch wel echt genieten hoor. Prachtig werk! 
Dankjewel
@Pierre.
Dat heb ikzelf ook nog eens gedaan en met een kritische blik bekeken wat ik tot nog toe bij elkaar heb zitten fröbelen:
▲ Als terugblader naar bijvoorbeeld mijn melkinrichting dan is dit niet het toonbeeld van netjes werken. Alles staat schots en scheef op de schappen geplakt en het tegelwerk maak ik tegenwoordig ook wat netter. Geen wonder dat die sukkel geen klandizie heeft.
▲ Van buitenaf gezien, zie je er gelukkig weinig van.
▲ Ik ga het niet meer veranderen, maar de scharnieren van de koelcel zijn eigenlijk veel te groot.
▲ Aan het eind van de rit gaat het natuurlijk om het totaalbeeld.
▲ En ik vind het een stuk beter ogen dan deze bedrukte interieurtjes.
Terugkijkend vind dat er wel een opgaande lijn is te ontdekken en dat ik wat netter ben gaan werken... en dat heb ik voor een deel ook te danken aan jullie kritische feedback. Waarvoor dank!