Netjes gedaan man. En je gaat als een speer. 
Ik ga als een speer? Het eerste bericht van dit topic is gepost op 10 augustus. Het hele verhaal
(logeerkamer opknappen, laminaatvloer erin, zolderkamer leeghalen en opslaan op die opgeknapte logeerkamer, zolderkamer slopen, nieuwe zolderkamer bouwen, laminaatvloer erin, laminaatvloer eruit, ander laminaatvloer er weer in, overloop op de zolder isoleren (piepschuim en gipsplaten), laminaatvloer uit de vorige zolderkamer er weer in) heeft wel bijna twee maanden in beslag genomen. En ik kan inmiddels geen laminaatvloer meer zien.

Kleine update noemt ie dat dan
Dan ben ik benieuwd als je een grote update plaatst, dan heb je waarschijnlijk een nieuw dak erop.
Ik heb het een beetje opgespaard Jack. Ik kan wel elke dag een fotootje plaatsen, maar dat schiet natuurlijk ook niet op.
Wat trouwens wèl tijd heeft bespaard: gewoonlijk als ik isoleer met piepschuim onder een schuin dak, dan maak ik eerst een houten raamwerk waartussen het piepschuim komt, tegen dat raamwerk schroef ik dan de gipsplaten. Ik denk dat dat de gebruikelijke manier is, maar
@GéJé weet daar misschien meer van. Gipsplaten zijn 60 cm breed en die piepschuimplaten zijn 50 cm breed; je houdt dus altijd een dunne strook piepschuim over die je moet opvullen en piepschuim vind ik niet het meest prettige materiaal om mee te werken.
Ik heb nu de gipsplaten rechtstreeks tegen het dak geschroefd zonder houten raamwerk. En dat werkt wonderwel omdat die piepschuimplaten behoorlijk compact zijn. Dat scheelde veel tijd, geld en een ontzettende klerezooi van dat piepschuim.
Morgen gaat het glasvezel tegen de gipsplaten en dan kan ik langzaamaan mijn vergrote zolderkamer gaan inrichten, want ik ben het inmiddels hard toe aan een werktafel waar ik dingen kan gaan doen.
En voor ik het vergeet: bedankt voor jullie support. Zonder jullie steun was me dit nooit gelukt.