Zeg @Pierre, als je bord leeg hebt en de vaatwasser hebt ingepakt, bestaat er dan een kleine kans dat we van je waterwerk nog een update kunnen verwachten?
Ik zit hier vol spanning te wachten. 
Je zal nog even geduld moeten hebben Wim. Ik ben vandaag bezig geweest met het afmaken van een tuinlantaarn waar ik al een tijdje mee bezig was en die heb ik ook gelijk in de tuin neergezet en aangesloten. En toen was er weer een dag om.

Morgen heb ik mijn kleindochter de hele dag dus dan gebeurt er ook niet veel. Het zal wel zaterdag of zondag worden voor ik weer ga starten.

Ja, mooi spul he die ModPodge en je hebt idd maar 1 of 2 lagen nodig om een dieptewerking te krijgen.
Ja Jack ... twee lagen is genoeg.

Pierre,
hoeveel heb je gebruikt uit zo'n flesje?
Ik denk dat ik een halve m² moet gebruiken, wat schat je in hoeveel flesjes ik nodig heb?
Volgens mij zit er maar 12ml in toch?
Ik denk dat je het wel met een flesje haalt. En met twee flesjes zeker Mies. Je gebruikt er eigenlijk helemaal niet zo veel van. Het is net wat Jack al vertelde ... als je dunne laagjes opbrengt is het mooi helder. Een hele dikke laag ziet er net zo melkachtig uit als witte houtlijm.