Vandaag behoorlijk bezig geweest met de achterwand bij de vuurtoren en kerk. Ik wil daar een begraafplaats maken maar heb maar een klein puntje wat ik daarvoor kan gebruiken. Aan één kant is de punt 1cm en aan de andere kant 10cm. Het is de bedoeling dat ik daar toch een redelijk groot ogende begraafplaats in frommel. Eerst maar eens wat printjes opzoeken op het internet en er verschillende stukken van aan elkaar plakken zodat ik een idee krijg hoe het er uit moet komen te zien. Aan de onderkant plak ik met schilders tape een mooie overgang tussen de achterwand en de bodemplaat.

Het geeft al gelijk “ruimte”

Ik zet eerst de berg in een basiskleurtje zodat het kan drogen terwijl ik verder ga.

Dan moet er een heleboel gekliederd worden met verf om er één geheel van te maken.

Tussendoor maak ik ook nog even een dertigtal simpele dennenboompjes om het hoekje aan te laten sluiten op de achterwand. De andere dertig boompjes schilder ik op de achterwand.

Morgen nog de kerk netjes neerzetten, de berg laten begroeien en een muurtje maken langs de spoorbaan zodat de preisertjes niet onder de trein lopen want het laatste plekje op de begraafplaats is nu ook bezet.