Bezoek ook de Facebook paginavan H0 Modelspoor Forum.
Leuke details zijn dat Euro's of Guldens...
Ja, ik heb dat spul al vaker zien staan. Ben benieuwd hoe de bus het doet.
Ik begrijp dat je wat krap zit,
Nou, dát resultaat mag er zijn. Twee kleine vraagjes:• heb je nog overwogen om die trottoirtegels met donkergrijs tegelvoegmiddel te behandelen? • komen er nog reparatieplekken en scheuren in het wegdek?
Nou, ben je lekker mee.Heb je alles netjes gemaakt willen ze er weer scheuren en reparatiestukken in.Maar het resultaat mag er weer wezen.
Tja, als ik eerlijk moet zijn dan vind ik het stoepje iets minder geslaagd.Recht toe rechtaan ipv verband en ik vraag me af, in het echt zijn die voegen ongeveer 5mm diep en breed, op schaal zit je dan op zo'n 0,05mm.De stoeprand vind ik dan weer wèl goed gelukt
Er zijn mensen die nooit tevreden zijn Tom. Ik probeer het zo netjes mogelijk te doen maar ja .....
Een grotere schaal is dan wel een uitkomst, mijn HZ boot is op schaal 1:50, dat is al een enorm verschil.
Ik had laatst wat testjes gedaan met stoepjes op schaal en kreeg het niet echt goed voor elkaarUiteindelijk is het dit geworden (is eigenlijk nog niet "publicatief" maar nu we het er toch over hebben...)