Update:
De voorgevel van mijn station is nu klaar inclusief verlichting. Voor alle verlichting heb ik gekozen voor de plakledjes van de Actionstrips en ik gebruik een 4 volt voeding zodat ze niet te fel branden.

Ik zal één voor één de vertrekjes af gaan. Het eerste vertrek is de stationsrestauratie. Hier is het een beetje moeilijk naar binnen kijken door de kleine raampjes met spijlen maar ik kan het toch niet nalaten een interieur hiervoor te maken. Ik zoek in mijn poppetjes bakje een paar oude bankjes en poppetjes op. De bankjes hebben allemaal een andere kleur dus die maak ik allemaal bruin. Het hoeft niet zo mooi allemaal omdat je er nauwelijks iets van ziet. Ook komen de bankjes op een kleine verhoging omdat de raampjes wat aan de hoge kant zitten.

Ik moet even wat snijden in de dijen en benen van de bezoekers om ruimte te maken voor het tafelblad.

Ik ben niet zo erg te spreken over het bord op de gevel. Volgens mij is een wit bord met simpel in het zwart "stationsrestauratie" meer dan voldoende. Ik zal me daar nog eens over buigen. Of vinden jullie dat het wel kan zo?

De verlichting van de verschillende vertrekken is simpel gedaan met plakleds.

Dan krijgen we de chinees "Peking Duck". Het is vroeg en het is er nog stil. Alleen het tafeltje voor het raam is bezet. Misschien maar goed ook. Het bordje voor het raam laat weten dat ze met spoed op zoek zijn naar Chinese koks.

Dan komen we bij het eerste trappenhuis naar het eerste spoor. Bart gaat naar zijn moeder die te oud is om zelf boodschappen te doen. Gelukkig is het maar twee haltes met de trein. De gang naar de andere sporen ligt er verlaten bij.

Dan komen we bij de grote stationshal met de kaartjes loketten. Erg druk daar. Bij de loketten vormen zich al aardige rijen plastic mensjes.

Het volgende vertrek is weer een trappenhuis. Wie krijgt er voorrang op de smalle trap? Beide dames staan elkaar aan te kijken.

Dan komen we bij de "Hamburger Bob". Een goed lopende burger tent. Bob zelf heeft er even genoeg van en wist het zweet van zijn voorhoofd. Het is vandaag weer verrekte druk. Laat het personeel maar even zweten ... ik neem eerst een sigaretje !!

De laatste in de rij is toiletjuffrouw Jannie. Ze werkt hier nou al weer zo'n 20 jaar en heeft het best naar haar zin. Soms zijn er wel lastige mensen bij. Hier heb je weer zo'n kwiebus die te besodemieterd om een kwartje op het schoteltje te leggen. 'Kheb alleen maar groot geld zegtie. Nou ... dat mag ook zeg ik dan maar ha .. ha. ..anders neem je dat plasje maar weer lekker mee.