Auteur Topic: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)  (gelezen 372920 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Michel Bikkel

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 551
  • Thanked: 24 times
  • Geslacht: Man
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #625 Gepost op: 9 augustus 2017, 19:09:52 »
Nee Wim ... er komt geen verlichting in de tunnel maar ik vind het zo'n armoedig gezicht als je een tunnel in kijkt dat je dan papier, gaas of ouwe kranten ziet of zo. Dit is hetzelfde als bij een treintunnel waar de binnenkant niet is afgewerkt. Dat klop ook niet.

Humm duidelijke hint Pierre! Ik ga aan de gang  ;D
Groet Mies

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #626 Gepost op: 29 augustus 2017, 17:19:22 »
Update:

Weer wat verder met de arcademuur. Afgelopen zaterdag naar Houten geweest en daar wat rommeltjes gekocht waaronder voegenpasta. Gelijk maar aan het smeren gegaan en daarna de muur mishandeld met wat pastelkrijt poeder.



Vervolgens een beetje aan het fröbelen geweest met het maken van garagedeuren voor de werkplaatsjes. Ik had nog wat styreen liggen met een plankenprofiel. Het was mooi dun zodat ik deuren kon maken met dus aan twee kanten planken.



De deuren heb ik ingespoten met haarlak en daarna geverfd. Als de verf bijna droog is kan je met een satéprikker makkelijk wat verf weg krassen/wrijven zodat de onderliggende kleur tevoorschijn komt.



Een beetje roest en vuil en een hele dag knutselen geeft dit resultaat. Drie redelijke setjes oude garagedeuren.





Eerst nu de bestrating voor de garages. Dit maak ik van een stuk schuimplaat met steentjes motief. De zijkanten schuur ik redelijk dun zodat het straatje mooi bol loopt en netjes aansluit op de garages en ook op de weg er voor.





Deuren afhangen.










Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Haradigi

  • Stationchef
  • ***
  • Berichten: 176
  • Thanked: 11 times
  • Geslacht: Man
  • Meten (kijken, voelen) = weten
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #627 Gepost op: 29 augustus 2017, 17:26:41 »
Hi Pierre,

Heel mooi gedaan.

groet
Harald
Klik hier voor mijn index aan bouwactiviteiten, verslagen en dromen.

Offline GéJé

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.672
  • Thanked: 52 times
  • Geslacht: Man
  • Gert-Jan
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #628 Gepost op: 29 augustus 2017, 17:44:49 »
Wow! Die voegenpasta is geweldig spul! Het ziet er echt heel goed uit zo.
En die deuren zijn goed gelukt. die tip met haarlak ga ik zeker onthouden.

Groet, Gert-Jan

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #629 Gepost op: 29 augustus 2017, 18:27:01 »
Het is weer een meesterwerk, deuren zijn om van te smullen, die haarlak tip zal zeker in de toekomst gebruikt gaan worden want we nemen graag dat soort tips over. Voegpasta ken ik niet, zal er de volgende keer ook eens naar kijken want heb zelf ook nog wel wat liggen waar de voegen een opfrisbeurtje van mogen krijgen.
Gelukkig zie ik dat de brug in de garage nu eindelijk op- en afrijplaten heeft, kan de eigenaar van die fiat 500 600 eindelijk zijn auto eens op halen.  :D
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #630 Gepost op: 29 augustus 2017, 19:17:51 »
Dank heren ;D

Ik heb als ondergrond voor de deuren de kleur (bruin) gebruikt van de styreen. Je kan ook gewoon een willekeurige kleur schilderen en als die dan goed droog is de haarspray er overheen. Gebruik alleen verf met oplosmiddel (Humbrol, Revell of zo) en geen water/acrylverf. Dit werkt niet goed!

Gelukkig zie ik dat de brug in de garage nu eindelijk op- en afrijplaten heeft, kan de eigenaar van die fiat 500 600 eindelijk zijn auto eens op halen.  :D

Hij had er geen haast mee Tom. ;D
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #631 Gepost op: 29 augustus 2017, 22:06:56 »
Ik zou écht niet weten wat ik hier nog aan moet toevoegen. Die voegen, de kleurstelling en de groene aanslag zijn buitengewoon mooi gelukt.
Inderdaad: (weer) een meesterwerk!
Opvallend is trouwens wel dat je jezelf steeds weer overtreft. Als ik dit project vergelijk met hoe het op je vorige baan stond, dan vind ik dit weer een paar lagen beter.

Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline mark mms

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.224
  • Thanked: 26 times
  • Geslacht: Man
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #632 Gepost op: 3 september 2017, 07:58:27 »
Ik heb er geen woorden voor, daarom sluit ik me aan bij bovenstaande opmerkingen.

Offline Rob

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 2.753
  • Thanked: 161 times
  • Geslacht: Man
  • Rob zegt: denk aan morgen, doe vandaag.
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #633 Gepost op: 3 september 2017, 10:25:39 »
Kijk, dat is nog eens weatheren... Mooi ook, die wat weggerotte planken aan de onderkant. En verder sluit ik me aan bij de rest.
Rob
Ergens in (West) Duitsland tussen 1960 en 1970 | gelijkstroom analoog, met geluid | kleine vaste baan en uitbreiding met modulebaan.
Nu vooral bezig met van alles en nog wat...

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #634 Gepost op: 3 september 2017, 11:04:20 »
Toch een keer proberen om stenen in te voegen met bijvoorbeeld plamuur. Plamuur is natuurlijk wit, maar als ik daar wat zwarte acrylaatverf aan toevoeg dan zou dat moeten lukken.
Ik zie dat na de storing van gisteren de laatste meuk van @Pierre verloren is gegaan. Maar gelukkig heeft-ie elders nog een back-up staan. ;)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline arend65

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 665
  • Thanked: 23 times
  • Geslacht: Man
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #635 Gepost op: 3 september 2017, 18:47:20 »
Het wordt weer een heel kunstwerk Pierre, het is altijd geniten van jou foto,s
Groet Arend


Wisselstroom    Raptor  OC32     C-rail    Tijdperk III-IV    Oost Duits    Stoom / Diesel

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #636 Gepost op: 3 september 2017, 19:16:36 »
Dankjewel weer allemaal :)

Ik zal het verdwenen gedeelte er weer opnieuw op zetten en gelijk aanvullen met een update.

Tussen de splitsing van twee sporen tegenover de fabriek wil ik nog een klein stukje industrie maken. Dit moet een uitneembaar stukje zijn omdat er best aardig wat draad onder loopt waar ik in geval van storing zeker bij moet kunnen. Ik gebruik daarvoor weer allerhande meuk die die ik op en aan elkaar lijm.






Als alles naar mijn zin is spuit in de boel grijs met een spuitbus primer van de Action. Die heb ik toch zat in huis. Nu alleen nog wat verouderen en vervuilen. Er moet ook nog een hekwerk omheen komen.

Dit is de zichtkant.



En dit is na de cosmetische ingreep ;D



Nu alles op z’n plek met een overbrugging naar de fabriek. De naden werk ik later weg met wat gras of grind. Ook de sporen liggen er nog maagdelijk bij en moeten nog onder handen worden genomen.







Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #637 Gepost op: 8 september 2017, 00:05:05 »

Vandaag mijn werkplek eens even grondig uitgemest (schrik niet) om aan een wat groter bouwwerk verder te gaan … mijn stationsoverkapping.



Dit project heb ik al een hele tijd voor me uitgeschoven omdat ik eigenlijk niet goed wist hoe het moest worden en hoe ik dit ging aanpakken. Ik ben er uit en ik neem zo’n beetje als voorbeeld het dak van station Hamburg-Dammtor.



Ik heb ooit een teststukje gemaakt met dun styreen plaat maar de knikken zijn te scherp en ik kan ze niet mooi krijgen met heet water of een fohn. Het materiaal wat ik ga gebruiken is dus etalagekarton geworden. Ik heb dit nog van het eerdere Magnorail project over.
Zo ben ik een beetje aan het plakken geraakt en het hele dak zit er nu op.
Nou is ook goed te zien waarom ik eerst ruimte moest maken. Het hele werkblad wordt in beslag genomen door deze overkapping (85x42 cm)







De bitumen dakbedekking ga ik imiteren door stroken schilders tape te gebruiken. Het probleem is alleen dat de smalste tape nog te breed is voor mijn stroken dakbedekking dus …



En plakken maar …




Wordt vervolgd ….
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #638 Gepost op: 8 september 2017, 11:48:05 »
Er zijn in Enschede platen styreen in verschillende diktes verkrijgbaar, maar met etalagekarton werkt het zo te zien uitstekend... en het scheelt bakken met geld. Die zilverkleurige binnenkant ziet er ook fraai uit. Met verlichting zal dat wel een mooi effect geven.
Mooi dat je dat pronkstuk aan het afmaken bent. Het ziet er veel belovend uit!
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #639 Gepost op: 8 september 2017, 13:08:29 »
Ik heb ook styreen in verschillende diktes Wim. Maar het probleem is dat de dunne (0,5mm) alle kanten op vervormd en te slap is maar neem je dikkere (1mm) dan is deze niet mooi meer in de glooiingen te plooien. Ook niet als je deze plaat verwarmd.

Wat dat zilver betreft daar ben ik het nog niet over eens. Ik kijk van de zijkant door het glas heen en dan zie ik dit zilver. Ik wil eigenlijk de binnenkant proberen te bekleden met een plankenplafond en misschien wat tussenbalkjes. De verlichting is meer dan voldoende als ik er drie rijen leds in plak en dan ik heb zeker geen reflectie nodig. Boven elk perron een rij. Misschien is dit zelfs wel te veel en moet ik (heel veel) losse lampjes maken die ik ophang. We zien wel. Eerst het hele dak vol plakken met strookjes tape ... pffft.

Aan de voorkant van het station moeten ook de trappen er nog aan en een opgang naar de rijwielstalling. Da's ook nog wel een dingetje dat ik niet moet vergeten. :)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #640 Gepost op: 8 september 2017, 14:35:49 »
Ik wil eigenlijk de binnenkant proberen te bekleden met een plankenplafond en misschien wat tussenbalkjes.
Met strookjes dik papier zou je een soort kraalhout-effect krijgen en met een zwik extra balkjes wordt het aan de onderkant een gedetailleerd kunstwerk.
Wordt mooi!
Dit stimuleert wel. Vanmiddag ga ik weer eens een uurtje naar mijn zolder.  :)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #641 Gepost op: 8 september 2017, 19:02:51 »
Nou @Pierre als je nog een stationsoverkapping zoekt die werkelijk precies bij je station past: https://link.marktplaats.nl/m1198475090
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #642 Gepost op: 8 september 2017, 20:08:49 »
Dat is een koopje  :D :D :D
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #643 Gepost op: 8 september 2017, 20:41:15 »
Nou @Pierre als je nog een stationsoverkapping zoekt die werkelijk precies bij je station past: https://link.marktplaats.nl/m1198475090

Ik heb even gekeken maar ik heb deze week niet zoveel zakgeld gekregen Wim. :P Bovendien is zelf maken toch veel leuker (en iets goedkoper) ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Rob

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 2.753
  • Thanked: 161 times
  • Geslacht: Man
  • Rob zegt: denk aan morgen, doe vandaag.
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #644 Gepost op: 8 september 2017, 22:05:49 »
Hoppa, daar gaat Pierre weer met een project. Euh twee projecten. En het blijft inspirerend welke materialen (meuk)  je allemaal gebruikt. Top!
Rob
Ergens in (West) Duitsland tussen 1960 en 1970 | gelijkstroom analoog, met geluid | kleine vaste baan en uitbreiding met modulebaan.
Nu vooral bezig met van alles en nog wat...

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #645 Gepost op: 8 september 2017, 22:13:12 »
Ik heb even gekeken maar ik heb deze week niet zoveel zakgeld gekregen Wim. :P Bovendien is zelf maken toch veel leuker (en iets goedkoper) ;)
Tuurlijk! Zelf bouwen is veel leuker.
Ik vond nog wat meuk in MyAlbum voor je Fiat-garage:


Misschien leuk als uithangborden?


Wel leuk te zien dat ze het lettertype van het logo door de eeuwen heen doorgaans hetzelfde hebben gelaten.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #646 Gepost op: 10 september 2017, 22:48:27 »
updeetje:

De hele middag aan het dak dekken/plakken geweest maar ... het dak is dicht. :)

Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Rob

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 2.753
  • Thanked: 161 times
  • Geslacht: Man
  • Rob zegt: denk aan morgen, doe vandaag.
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #647 Gepost op: 10 september 2017, 23:21:24 »
Gelukkig klaar voor de regen...
Indrukwekkende kap, Pierre. Sluit ook mooi aan bij de voorgevel en mooi zicht op de perrons en sporen
Ik zie nog geen opgangen naar de perrons. komen die nog?
Rob
Ergens in (West) Duitsland tussen 1960 en 1970 | gelijkstroom analoog, met geluid | kleine vaste baan en uitbreiding met modulebaan.
Nu vooral bezig met van alles en nog wat...

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #648 Gepost op: 10 september 2017, 23:36:43 »
Zo, ouwe dakdekker  :D dat heb je mooi voor elkaar gekregen, indrukwekkend station.
Is de binnenkant ook gelukt of moet je daar nog aan beginnen.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Baanbouw Pierre (Station Hoogbaan)
« Reactie #649 Gepost op: 11 september 2017, 09:38:29 »
Gelukkig klaar voor de regen...
Indrukwekkende kap, Pierre. Sluit ook mooi aan bij de voorgevel en mooi zicht op de perrons en sporen
Ik zie nog geen opgangen naar de perrons. komen die nog?
Rob

De opgangen moeten nog komen Rob. Ik heb nog niets gedaan aan de perrons. :)

Zo, ouwe dakdekker  :D dat heb je mooi voor elkaar gekregen, indrukwekkend station.
Is de binnenkant ook gelukt of moet je daar nog aan beginnen.

De binnenkant moet nog Tom. Vandaag mijn handen maar eens een beetje rust gunnen. ;D
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/