De ombouw van de stuurstandwagon in foto´s:
De twee strips met dwarsstrips verstevigd, is gelijk de dwarsverbinding, de voedingsdraad naar binnen gebracht

De Märklin geleidende koppeling in de houder, de draad er aan gesoldeerd, gaatje geboord en draadje naar binnen, daarna wielen omgewisseld voor 3-rail wielen

De wagon van binnen met de figuren

De draden op hun plaats

De testopstelling, één klem op de koppeling en de andere op een wiel

De binnenverlichting aan, de cabine verlichting uit, let op de duisternis in de wc

De binnenverlichting uit, de cabine verlichting aan

De frontverlichting, vooruit rijdend

De frontverlichting achteruit rijdend

De binnenverlichting aan, van de andere kant gezien, let op het verlichte wc raam, want er is geen wc hok

Het programma is nu als volgt: decoder programmeren op adres 25, de wagon plaatsen als stuurstand in één van de twee berg/hoofdspoor treinen, kijken of de rijrichtingen van lok en wagon correct zijn, zo nodig wijzigen, de goederen trein tegen de klok in plaatsen achter de E41, de vrijgekomen BR 64 voorzien van geleidende koppeling en invoeren in het berg traject, trein berg 1 uit dienst nemen, BR 64 in dienst nemen en stuurstand om programmeren naar adres 64
De ombouw is te doen, maar voor mij met mijn ietewat dikkere en reumatische vingertjes niet makkelijk, dus het ligt niet in mijn verwachting dat ik het nog een keer doe, ik houd mijn voorkeur voor de spullen van Tante M
Goethestrasse A
De achtergevel is klaar

De achtergevel is geplaatst tussen de zijgevels

Groet, Anne W
P.S., de lens van de camera is vuil