N.a.v. van een opmerking op een ander forum: de verdiepingsvloer zit nog niet gelijmd, dat is het voordeel van het Kibri kliksysteem.
Na een tweede bezoek aan de huisarts deze week, ik word wat minder jong en heb nogal wat last van mijn rechterheup, weer wat verder met de bouw

Daarnaast ook nog iets heel anders gedaan: de oplettende lezertjes zullen zich herinneren dat er vorig jaar op Houten digitaal en dit jaar op Rail bij de MSG/Den Bosch een demobaan "T4 decoder/koppel systeem" te zien was, de operator van deze baan was een collega clublid die visueel sterk gehandicapt is.
Voor deze collega hebben mijn vrienden van Raptor vorig jaar een speciale "braille" Raptor "gecomponeerd", waarmee de demobaan automatisch bestuurd werd.
Daarna zijn mijn collega en mijn vrienden van Raptor in contact gebleven en zijn bezig gegaan met het "één melder per blok" concept, een wens van mijn collega, inmiddels is de software daarvoor uitgetest en dat werkt.
Maar ja, nu moet het in de standaard firmware geïntegreerd en getest worden en met het testen ben ik vandaag begonnen, op zich rijdt het wel maar ik merk dat er en bepaalde zaak niet goed geïntegreerd is, dus heb ik dat gerapporteerd en krijg ik één dezer dagen wel een nieuwe testfirmware.
Groet, Anne W