De vorderingen van de afgelopen dagen.
De zolder van het schip is geïsoldeerd

Het begint ergens op te lijken

Het dak is verlengd, de steunberen aan het koor zijn geplaatst en de torens zijn voorzien van beide zijgevels.

Inmiddels heb ik ook "slijtagepech", ik kreeg de bekende melding "trein vertraagd", het was de E 04/BR104 die niet vertrokken was uit Darligen, een duwtje hielp niet en ik zag wat rook/damp, dus gestopt en de lok van de rals gehaald.
Inspectie leverde op dat na 11,5 jaar trouwe dienst een tandwieltje dusdanig versleten is dat het aangedreven tandwiel uit het "tanddal" kon komen en vast ging lopen op de volgende "tandspits", waardoor er geen beweging meer in de lok komt.
De decoder blijft dan toch stroom leveren en zal warm worden, vandaar de licht rook/damp, later e.e.a. gecontroleerd, maar de decoder werkt nog, maar mijn ervaring leert me dat de decoder niet echt goed meer regelt na zo'n happening.
Inmiddels ook geleerd dat Märklin die tandwielen levert, ook een mede-forummer kan hem leveren en misschien heb ik er ook nog wel één liggen, over gehouden uit een zelfde exercitie met een V36 (geloof ik), eerst maar eens het tandwiel wisselen en daarna kijken of de decoder het nog goed doet.
Groet, Anne W