Auteur Topic: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig was als met ....  (gelezen 593239 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #350 Gepost op: 15 maart 2014, 23:14:30 »
Beste Pierre,

Natuurlijk heb je in principe gelijk, maar de mens is een raar dier, hij kan denken en soms nog raar ook.......

Verder:

De kerk begint zijn voltooiing te naderen.





Van het 2e pand van de Römerberg zitten de eerste muren aan elkaar.



De elektrische fiets fietste makkelijk, speciaal twee stoepen (dijkopgangen) een paar keer gedaan, alleen de elektromotor maakte wat meer herrie als ik van de motor in de fiets van mijn echtgenote gewend ben, maar vast een "vragend schot" aan Gazelle sturen.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #351 Gepost op: 16 maart 2014, 10:57:30 »
Beste Pierre,

Natuurlijk heb je in principe gelijk, maar de mens is een raar dier, hij kan denken en soms nog raar ook.......

Da's waar Anne. Ik ga natuurlijk gewoon van mijn eigen idee uit. Hoe ik het zou doen. Ik denk in zo'n geval ... dan is het maar helemaal naar mijn zin en klaar.

De kerk begint zijn voltooiing te naderen.

Het is een indrukwekkend bouwwerk geworden Anne.

De elektrische fiets fietste makkelijk, speciaal twee stoepen (dijkopgangen) een paar keer gedaan, alleen de elektromotor maakte wat meer herrie als ik van de motor in de fiets van mijn echtgenote gewend ben, maar vast een "vragend schot" aan Gazelle sturen.

Zijn het dezelfde fietsen Anne? Ik heb ook een elektrische fiets en die maakt ook meer lawaai dan de elektrische fiets van mijn vrouw. Alleen zij heeft een achterwiel aandrijving en ik voorwiel aandrijving en daar zit behoorlijk verschil in wat geluid betreft.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Rick

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.829
  • Thanked: 25 times
  • Geslacht: Man
    • Rick's Modelspoorweg Blog
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #352 Gepost op: 16 maart 2014, 14:36:19 »
Anne,

het is een bekend gegeven, dat gazelle niet uitblinkt in zijn elektrische fietsen. Komt inderdaad voor dat de een meer geluid maakt als de ander. Verder heeft gazelle heel veel maandag morgen accu's en klokjes. Ik heb een jaartje bij een fietsenmaker gewerkt, dus weet veel van de klachten. Bovendien is er een paar weken terug nog een uitzending geweest bij radar over de gazelle elektrische fietsen
2 rail, tijdperk eind III, Thema... niet echt wat ik maar voor handen heb.

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #353 Gepost op: 16 maart 2014, 14:53:41 »
Had eerst ook een Gazelle. Veel problemen met de accu. Veel te snel leeg. Is twee keer vervangen. Ik heb nu een Sparta en ..... geen klachten meer!
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.850
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #354 Gepost op: 16 maart 2014, 15:18:48 »
Ik wist helemaal niet dat Faller een nieuwe elektrische fiets heeft?  :o
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #355 Gepost op: 16 maart 2014, 23:10:09 »
Beste Pierre,

Nee het zijn beiden voorwielaandrijvingen, alleen van de testfiets is het een sterkere uitvoering, de X2, de reden dat ik achter deze fiets "aanzit" ligt in het feit dat alle con-collega's een kilo-tje of 3 zwaarder zijn en dat scheelt achter op mijn caravan.

Verder komt mijn "salaris" van het Pon Pensioenfonds, inderdaad, ook de eigenaar van Gazelle heet Pon, vandaar ook mijn vragende e-mail aan Gazelle, waarin ik duidelijk laat blijken dat we "familie" van elkaar zijn (ik heb wel eens vreemdere vragen gesteld aan de top van Pon, vragen staat vrij, nee heb je en ja kun je krijgen)

Inderdaad Wim het is Offtopic, maar het is mijn eigen topic en dan heb ik er geen bezwaar tegen, er komt dadelijk nog een stukje Ontopic.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.850
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #356 Gepost op: 17 maart 2014, 00:09:44 »
Inderdaad Wim het is Offtopic, maar het is mijn eigen topic en dan heb ik er geen bezwaar tegen, er komt dadelijk nog een stukje Ontopic.
Beste Anne, het was slechts een minuscuul, bijna microscopisch, nauwelijks opvallend en goedbedoeld hintje.  ::)
En ik deed zelf ook mee.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #357 Gepost op: 17 maart 2014, 00:16:22 »
Zoals beloofd:

De kerk heeft nu al zijn rode dak zaken, de laatste stukken, dakgoten, regenpijpen en dakkapellen zijn geverfd en liggen te drogen, dan is hij echt klaar.

Van de Römerberg zijn de eerste twee wanden van de verdieping samengevoegd.



Begonnen met de revisie van de RE 4/4 II, de rechtse van de twee, ik ben tegen een neefje aangelopen, de linkse van de twee (zoek de verschillen), waar de tandwielen van vast staan, maar waarvan het lijkt dat ze minder versleten zijn.

Inmiddels heb ik de zaak weer gangbaar, moest daarvoor het eerste tandwiel na het anker demonteren, daarna werd ik wat minder optimistisch over de conditie, van één van de andere tandwielen zat het asje te ver naar binnen, zodat het lijkt alsof het tandwiel maar op een heel klein asstompje heeft gelopen, morgen verder.



Ook tegen een probleem opgelopen met mijn VT 04.5, gelukkig de oorzaak gevonden, maar het kostte wel een paar uur, zie http://forum.3rail.nl/index.php?topic=49489.0

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #358 Gepost op: 17 maart 2014, 23:56:43 »
Vandaag begonnen met het monteren van de dakgoten/regenpijpen aan de kerk en ook nog gordijnen geplakt in de Römerberg.

Verder gegaan met de RE 4/4 II, na een nachtje in de wasbenzine en wat schrappen en poetsen vond ik de aandrijving weer gangbaar genoeg, het eerder genoemde asje weer teruggetikt, het eerste tandwiel weer gemonteerd, de rest van de onderdelen ook, natuurlijk weer wat draden op hun plaats gesoldeerd en wat gesmeerd.

Resultaat: heel erg goed, daar waar ik altijd kon horen waar deze lok reed, is hij nu heel erg stil, dus dat was een goede exercitie.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #359 Gepost op: 19 maart 2014, 22:54:35 »
De kerk is, op nog wat aanvullend verfwerk na, klaar.





Van Römerberg I aan de binnenkant wat ramen afgeblind.



Verder begonnen met het definitief leggen/vastzetten van de rails in de twee rechtse schaduwstationnetjes en het stukje verbindingsspoor tussen die twee, de baan is nu een poosje buiten bedrijf.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Semantha

  • Moderator
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 2.312
  • Thanked: 69 times
  • Geslacht: Vrouw
  • I didn't choose photography, photography chose me!
    • Van der Kuijp Photography
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #360 Gepost op: 19 maart 2014, 23:04:48 »
1 project af. Ziet er netjes uit Anne. Wat wordt het volgende project??
Fotografen met passie.

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #361 Gepost op: 20 maart 2014, 11:20:16 »
Beste Semantha,

De gehele "Römerberg" bestaat uit 6 gebouwen, dus ik ben nog wel even bezig, daarnaast heb ik nog een stadhuis en oude stadsmuren in gedachten, daarna ga ik kijken wat er nog meer bij moet, totdat de stad vol is.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #362 Gepost op: 21 maart 2014, 23:10:29 »
De verbindingsspoortjes tussen de twee schaduwstations zijn weg, de 4 wissels even vastgespijkerd voor de referentiepunten.



De verbindingsspoortjes zijn aan elkaar gesoldeerd, hebben elk een toevoer en massa aansluiting voor de CVL en een terugmeld railstuk.



De bekende blauwe plaat ligt op zijn plaats.



De kerk staat nu op de stadplaat, het is nog steeds leeg, dus nog veel te bouwen.



Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #363 Gepost op: 25 maart 2014, 16:42:20 »
De binnenkant van Römerberg 1 is geïsoleerd.



De achtergevel zit op zijn plaats.



De rails liggen er ook weer en nu vast, morgen maar eens kijken of ik het allemaal goed gedaan heb.



Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Semantha

  • Moderator
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 2.312
  • Thanked: 69 times
  • Geslacht: Vrouw
  • I didn't choose photography, photography chose me!
    • Van der Kuijp Photography
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #364 Gepost op: 25 maart 2014, 21:58:51 »
En dan nu de ballast erop?? Of stel ik nu een hele domme vraag hahaha.
Zit me te beseffen namelijk dat het natuurlijk niet te zien is.
Fotografen met passie.

Offline Rick

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.829
  • Thanked: 25 times
  • Geslacht: Man
    • Rick's Modelspoorweg Blog
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #365 Gepost op: 25 maart 2014, 22:03:06 »
de rest van het schaduwstation ook al liggen Anne?
2 rail, tijdperk eind III, Thema... niet echt wat ik maar voor handen heb.

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #366 Gepost op: 25 maart 2014, 23:47:50 »
Beste Semantha,

Dat is inderdaad geen slimme vraag, deze bocht ligt onder het toevoerspoor naar het hoofdstation, die ligt weer onder de klimspiraal naar de "boven" bergbaan en de klimspiraal ligt weer onder de kasteelberg, ja die modelspoorders weten het wel ingewikkeld te maken.

Beste Rick,

Het is de bocht tussen twee dubbele, dubbelspoor schaduwstationnetjes, één station ligt er al een paar jaar, de andere nog niet zo lang, de rails in beide stationnetjes liggen ook nog los, dat wordt het volgende "baanwerk" naast het huizenbouwwerk.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #367 Gepost op: 26 maart 2014, 23:11:37 »
Vandaag bleek één van mijn trouwste fans, één van mijn buurjongetjes en de helft van een echte tweeling, wat ziekjes, moeders en vaders moesten werken, hij was dus bij ons en moest ik als de wiedeweerga mijn baan weer rijdend maken, dat ging met horten en stoten, de pas vastgelegde rails waren natuurlijk vuil geworden.

Links en 2e foto, van Römerberg 1 is de dichte zijwand geplaatst, rechts, bij Römerberg 2 is de voorgevel geplaatst.





De wandbekleding van Römerberg 1 is leisteen, Faller biedt de mogelijkheid om er middels "deco's" vakwerk van te maken, ik heb gezien dat die deco's op den duur los laten, waarschijnlijk omdat het "plakoppervlak" van de leisteen niet erg groot is.

Dus heb ik na een jaar of 20 maar eens een nieuw sleutelvijl setje aangeschaft (de oude waren erg bot geworden) en ben ik de leisteendelen wat aan het afvlakken gegaan.



De leisteendelen zitten op Römerberg 1



Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline GéJé

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.672
  • Thanked: 52 times
  • Geslacht: Man
  • Gert-Jan
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #368 Gepost op: 27 maart 2014, 11:18:41 »
Hallo Anne, je schiet al lekker op met bouwen. Prachtige rij huizen die Römerberg! Ik heb ze ook. Ze zijn verwerkt in mijn vestingstad module. Niet allemaal in de originele staat, sommige zijn enigszins aangepast. De decors heb ik er met houtlijm opgeplakt. Ze zitten al jaren en er laat nog niets los.

Groeten, Gert-Jan   

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #369 Gepost op: 27 maart 2014, 22:28:29 »
Dank je Gert-Jan voor de ervaring met de houtlijm.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #370 Gepost op: 29 maart 2014, 22:13:34 »
De verdere werkzaamheden aan de rails van de twee schaduwstationnetjes worden uitgesteld omdat de "ommuring" van de brouwerij binnen is, ik had verwacht nogal wat meer tijd kwijt te zijn omdat er bij Kibri/Viessmann een importeur wisseling plaats vindt, maar het viel mee.

Ik heb voor deze ommuring van Kibri gekozen omdat het metselwerk overeenkomt met het metselwerk van de brouwerij zelf en omdat de "hoedjes" op de pilaren ook voorkomen op de brouwerij.



Inmiddels heeft Römerberg 2 een complete achtergevel.



Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.850
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #371 Gepost op: 30 maart 2014, 00:01:31 »
Die muren van Kibri zijn inderdaad fraai en je kunt er bijvoorbeeld ook leuke schoorstenen van maken.


Bij dit projectje heb ik de opgemetselde delen van de Kibri-muren gebruikt op de brug.  :)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #372 Gepost op: 31 maart 2014, 22:15:06 »
De pilaartjes van de muren zitten in elkaar.



Ook heb ik een lichtlekcontrole gedaan in Römerberg 1, valt mee, dus ik kan er een isolerend plafond in gaan maken.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #373 Gepost op: 7 april 2014, 00:13:57 »
Vandaag eerst maar weer eens wat "roest" gereden, anders zit er te veel "stroomstoring roest" op de rails en de puko's.

De pilaartjes tijdens het rijden geschilderd (en mijn vingers ook)



De ondermuurtjes aan elkaar gelijmd en in de juiste vorm gebracht.



Het terrein rond de brouwerij in de asfalt verf gezet.



Bij Römerberg 1 het lichtplafond gemonteerd, behoeft nog wat spleetisolatie.



Verder de dakdelen voor Römerberg 1 en 2 geschilderd.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #374 Gepost op: 10 april 2014, 23:52:28 »
Römerberg 1 heeft zijn dak ontvangen en 5 pilaartjes hebben scharnierogen gemonteerd gekregen.





Nu eerst naar het jaarlijkse weekend van de Familie W, vroeger toen we nog wat minder oud waren en er nog geen kleine kindertjes waren bij het nageslacht, was dat een uitputtingsslag.....

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"